• Ik moest heel hard lachen, en toen begon ik te knorren, heel hard. Hebben jullie dat ook wel eens?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bijna nooit. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb het op de kutste momenten. Moet je keihard lachen onder een proefwerk, begin je te knorren waarna iedereen je uitlacht bijvoorbeeld XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Neen, eigenlijk niet :')


    Listen to what we're not saying..

    nee..maar een meisje die ik ken wel....en dan moet ze nog harder lachen..xD

    Neen, dat heb ik niet ö

    Haha, heel zelden eens. Maar ik ken er die het echt vaak hebben, hilarisch. x'D

    Ja en als dat dan gebeurt, moet ik nog erger lachen en dan knor ik nog meer (:.
    Wij zijn allemaal varkentjes x)!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Bij mij is het nog anders ,, maar te moeilijk om uit te legen , maar als ik zo doe (I don't know how) liggen andere mensen nog harder plat!


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Mijn vriendin heeft dat steeds, En dan antwoorden wij steeds, 'ons varkentje is daar weer'. (:


    A. ikmisje.

    Haha een vriendin van mij heeft dat. Als we in de klas lachen en zij knort, ligt opeens de hele klas in een deuk xd en dan knijpt ze altijd haar neus dicht en lacht verder xd


    a figment of your imagination

    ik heb het gelukkig niet,

    maar er is zo'n kind bij mij op school die doet het altijd expres zo iritant, ze gaat dan overdreven hard lachen en dan expres knorren enzo echt iritant,

    ik bedoel als je het perongelijk doe tis het niet erg en wel lol maar als je het altijd doet en anderen merken zelfs dat het nep is dan ben je beetje raar bezig =.='


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Jhaa heel vaak, en mn moeder heeft da altijd =']


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Eigenlijk niet, alleen knorren is wel kut xD


    Resistance from the final ones wil let you al suffer

    nou als ik lach op dit moment ben ik net een walrus.. of hoe heet z'n beest?? (Ziek)


    Nvt

    Dat zuigt.
    Eh.. knort >.<'


    No growth of the heart is ever a waste