• Jha,ik verveel me dus maak ik nog maar wat reclame over mijn serie,Pregnant of A Person With Aids.Zouden jullie hem willen proberen en een reactie achterlaten ?
    Hier komen een paar deeltjes:

Een stukje uit deel 14.
    'Rustig Tom!'zegt Bill angstig.Ik geef een ruk aan het stuur waardoor we bijna op de auto naast ons knallen.'Nee,Bill!Zag je hoe ze reageerden ?'Bill heeft zijn stoel angstig vastgegrepen en kijkt me aan.'Tom,doe nu rustig!Straks gebeurt er nog iets!'Boos ga ik terug in het linker rijvlak rijden.'Er gebeurt niets Bill!'Ik rij de autosnelweg af en rij in volle vaart naar Berlijn.Bij elke bocht die ik maakt, maakt Bill angstige geluiden.Wanneer we thuis zijn aangekomen vliegt hij uit de auto en loopt onmiddelijk naar het hek waar hij zich aan vastklampt.'We hadden dood kunnen zijn!'snauwt hij.Ik haal mijn schouders op en loop naar binnen.

Een stukje uit deel 29
    Ik ga op een bankje zitten en probeer tegen de opkomende tranen te vechten.Waarom moet ik nou persé van Tom zwanger zijn ?Waarom moet ik nou persé nog altijd van Tom houden ?!'Gaat het meisje ?'Ik kijk geschrokken op.De agent staat voor me en kijkt me bezorgt aan.Ik wil nee knikken maar heb de kracht gewoon niet meer.'Kom maar even mee.'Ik wil rechtstaan maar zak terug door mijn benen.Hij tilt me op.Helemaal oververmoeid leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder en val in slaap.

http://www.quizlet.nl/quiz/252610/pregnant-of-a-person-with-aidsproloog/
    x.LC

The soul needs autumn.

Prachtserie <3

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

ik zal proberen hem te maken omdat jij die van mij maakt (':

Headlock - Imogen Heap

ik zal proberen hem te maken omdat jij die van mij maakt (':

Ghehe,dankje^^

The soul needs autumn.

hij is gewoon geweldig en nu moet je doorgaan.

Headlock - Imogen Heap

Hij is zoooo leuk. Je moet snel veder gaan!

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.