• Na het lezen graag reactie (flower):$

    Haai lieve mensjess (H)

    Ik ben echt superr verliefd op een jongen .,
    En gister moest hij trainen (met voetbal)
    Dus ik fietste met een vriendin langs dat voetbal veld, niet voor hem maar we moesten een straat vinden , maar toen was hij daar dus aan het trainen ! , en toen ging hij echt super erg naar mij kijken !!
    En hij keek dus helemaal mee toen wij de hoek om waren !
    Op de terug weg toen fietsten we er weer langs ! en toen ging ie weer helemaal mee kijken !!

    Ik durf niet tegen hem te zeggen dat ik verliefd op hem ben xD
    Hoe kan ik het hem laten merken ?


    Xx (H)


    I'm a princess !

    Neeneeenee! Niet knipogen>,< Jongens zijn (meestal) achterlijke wezens die niet weten wat 'knipogen' bij een meisje betekend. Die achterlijke kiekens gaan dan denken dat er een vuiltje in je oog zit ofsoo --'


    en bedankt...-.-...we zijn niet allemaal zo dom hoor...


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    (...)

    en bedankt...-.-...we zijn niet allemaal zo dom hoor...


    Solly, ik zei wel: Meestal dus ik bedoel niet álle jongen hé :Y)

    (...)

    Solly, ik zei wel: Meestal dus ik bedoel niet álle jongen hé :Y)



    WAhah xD


    I'm a princess !

    (...)

    Solly, ik zei wel: Meestal dus ik bedoel niet álle jongen hé :Y)


    geeft niet hoor...:P ik snap hem wel...maar moet tog als jongen zijnde me eer verdedigen hè..bedoel we zijn al in de minderheid...xD...niet da je mij hoort klage hoor...(A)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    (...)

    geeft niet hoor...:P ik snap hem wel...maar moet tog als jongen zijnde me eer verdedigen hè..bedoel we zijn al in de minderheid...xD...niet da je mij hoort klage hoor...(A)


    Hoe zou jij willen , hoe een meisje ging zeggen dat ze verliefd op je is ?


    I'm a princess !

    Euhm, ga ook eens een keertje zo heel opvallend naar hem kijken? Of maak oogcontact? Doe desnoods eens langs je lippen likken? ;D Hahneen.

    (...)

    geeft niet hoor...:P ik snap hem wel...maar moet tog als jongen zijnde me eer verdedigen hè..bedoel we zijn al in de minderheid...xD...niet da je mij hoort klage hoor...(A)


    Waha ohmyfucking god x)

    Euhm, ga ook eens een keertje zo heel opvallend naar hem kijken? Of maak oogcontact? Doe desnoods eens langs je lippen likken? ;D Hahneen.


    da is een hele leuke manier ja..maar goed je kan daar ook de verkeerde boodschap overbrenge..die bij jongens meestal makkelijker ontvangen wordt...:S...waarom weet ik niet maar het is de trieste waarheid...

    maar goed hoe zou ik wille da een meisje zei da ze verliefd op me is...eeuuhhh..das een goeie..=P da onopvallende flirten is altijd wel leuk om mee te beginne,maar op een gegeven moment vind ik het prettiger da ze gewoon recht op me af komt en duidelijk zegt wat ze wil...bedoel je kan bijvoorbeeld probere alleen met hem naar de film te gaan ofzo..en hem da ineens een zoen geven..maar goed ik ben absoluut geen expert hierin...


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    (...)

    da is een hele leuke manier ja..maar goed je kan daar ook de verkeerde boodschap overbrenge..die bij jongens meestal makkelijker ontvangen wordt...:S...waarom weet ik niet maar het is de trieste waarheid...

    maar goed hoe zou ik wille da een meisje zei da ze verliefd op me is...eeuuhhh..das een goeie..=P da onopvallende flirten is altijd wel leuk om mee te beginne,maar op een gegeven moment vind ik het prettiger da ze gewoon recht op me af komt en duidelijk zegt wat ze wil...bedoel je kan bijvoorbeeld probere alleen met hem naar de film te gaan ofzo..en hem da ineens een zoen geven..maar goed ik ben absoluut geen expert hierin...


    Nou die kus kan je vergeten xD
    want dat durf ik niet meteeen !


    I'm a princess !

    (...)

    Nou die kus kan je vergeten xD
    want dat durf ik niet meteeen !


    da snap ik ook wel het is ook eng..xD maar geloof me hij weet gelijk hoe je over hem denkt...en waarschijnlijk heeft hij hetzelfde met jou..alleen durft hij dus ook niet die eerst stap te zette..

    dus zou zegge ga er voor meid...:P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Tnxx (H):$


    I'm a princess !

    vraag hem of hij weet waar die straat is xD



    Ze heeft wel een punt. zo weet je waar de straat is en heb je een gesprek met hem gehad [wel heel kort gesprek maar toch?]


    Èvaaa [xxx]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Tnxx (H):$


    No problem..:)...1 ding nog dromige verlegen meisjes zijn leuk en erg aantrekkelijk..zonder meer maar alleen als ze ook kunne laten zien da ze duidelijk op hun doel af kunne gaan...da heb ik ten minste...weet niet of je daar iets aan heb maar dacht van vertel het toch maar ff..^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    nouja, het zou nogal raar zijn dat je meteen naar hem toegaat en zegt dat je verliefd op hem bent..
    verder heb ik geen tips; want ik heb hetzelfde probleemos.
    sollie.


    -

    nouja, het zou nogal raar zijn dat je meteen naar hem toegaat en zegt dat je verliefd op hem bent..
    verder heb ik geen tips; want ik heb hetzelfde probleemos.
    sollie.


    geeft nikss;)


    I'm a princess !