Vandaag zou ik met een jonge van de rugby een film gaan kijken omdat ik alleen thuis was!!
maar nu blijft me broertje toch thuis:'(
en nu ga ik dus geen film meer met hem kijken:@
voel me echt zo kut en vind het niet leuk!!!
nu zie ik hem morgen ook wel maar toch dat maakt niet uit dan zijn we bij de rugby en niet met ze 2e
ik voel me echt kut!!!
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Ik zou alleen met hem zijn
Ik zou alleen met hem zijn - Liefde, Vriendschap & Familie
-
14 feb 2009 - 12:5714 feb 2009 - 13:03
ik snap het niet helemaal je kan toch gwn tv gaan kijken als je broertje er is !, anders stuur je je broertje weg !
sterktee' niks is wat het zijn moet '
14 feb 2009 - 13:05haha, bij mij was het zaterdag net omgekeerd ^^ normaal zou Femke samen met mijn vriendinnetje Ana komen slapen, maar doordat Femke zat was, moest die naar huis, en was ik alleen met mijn liefje...
We're all going to hell, and I am driving the bus
14 feb 2009 - 13:07Ohnee, wereldramp >-<, bel de FBI
Ik zit nooit alleen thuis, en ik moet er nog niet eens aan denken een jongen uit te nodigen thuis --'14 feb 2009 - 13:26als je broertje klien is kun je hem miss vroeg naar bed schoppen:p
ik heb een broertje en zusje die nog heel klein zijn, dat doe ik altijdHell is what you make it.
14 feb 2009 - 13:45Wat een ramp. Ga naar de cinema dan zit je wel niet alleen maar wel in het donker.
Innocence.
14 feb 2009 - 16:49als je broertje klien is kun je hem miss vroeg naar bed schoppen:p
ik heb een broertje en zusje die nog heel klein zijn, dat doe ik altijd
me broertje is 14 dus kan hem moeilijk naar bed sturen;)
maar ja ik ga al een andere keer wat met hem doen!!
en vanaaf voetbal kijken met 2 vriendinnen, wel gevraagd of ie ook kwam maar hij wilde alleen met me zijn (dus geen pottekijkers!!!)18 feb 2009 - 18:04zaterdag op nieuw proberen
18 feb 2009 - 18:05ga je toch op je kamer zitten?!
The economy is suffering, let it DIE!
18 feb 2009 - 18:06ik ga naar hem to hij is alleen thuis:D
18 feb 2009 - 18:07Ohnee, wereldramp >-<, bel de FBI
Ik zit nooit alleen thuis, en ik moet er nog niet eens aan denken een jongen uit te nodigen thuis --'
you poor thing ><
@ butterflymM je broer omkopen om naar zijn kamer te gaan? of een ander keer proberen ofzo x']You're a star in heaven.
18 feb 2009 - 18:09(...)
you poor thing ><
@ butterflymM je broer omkopen om naar zijn kamer te gaan? of een ander keer proberen ofzo x']
ik kan me broertje moeilijk om kopen
hij is 14 en neit gek hoor18 feb 2009 - 18:11(...)
ik kan me broertje moeilijk om kopen
hij is 14 en neit gek hoor
voor geld doen jongens veel, mijn broer toch x']You're a star in heaven.
18 feb 2009 - 18:14(...)
voor geld doen jongens veel, mijn broer toch x']
die van mijniet;)
dat gaat ie achtelijk rare bedragen vragen18 feb 2009 - 18:14Ik snap het, mijn vriendje was hier een keer entoen zaten we een beetje te kloten en te stoeien op m'n bed, komt mn zusje boven, hoor je haar opeens ''oke laat maar, ik dacht dat jullie bezig waren'', en met ''bezig'' bedoelde ze natuurlijk batsen. Schaamde me dooood .__.
I don't need words to feel those lips.
18 feb 2009 - 18:15