• Hmmm, daarom vertel ik ook bijna niemand hier wat me echt dwarsligt, omdat er toch zoveel wordt door verteld...


    The soul needs autumn.

    Vertrouwe vindt ge bijna bij geen enkele persoon meer ..


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    Aangezien de Moderators hier ongeveer de enige in mijn "Quizletleven" zijn die ik een beetje vertrouw vertel ik het in het Modforum, natuurlijk niet alles, maar als het een reden is waarom ik niet online kom vertel ik het daar.


    I recycle my thoughts.

    Aangezien de Moderators hier ongeveer de enige in mijn "Quizletleven" zijn die ik een beetje vertrouw vertel ik het in het Modforum, natuurlijk niet alles, maar als het een reden is waarom ik niet online kom vertel ik het daar.

    Vertrouw je alle mods, Evaatje ? --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    daar heb ik ook moeilijkheden mee daarom dat ik maar een paar mensen iets toe vertrouw en meestal is dat Ievs, Maar Renee dat is inderdaad wel kut, maar het ligt aan jezelf sorry.


    *He's the one.

    (...)
    Vertrouw je alle mods, Evaatje ? --'

    Ja.
    En als ik dat niet had moeten doen dan was ik daar allang achter gekomen. En wat ik daar vertel is gewoon iets dat niemand hoeft te weten, en als ze het weten hebben ze er niet veel aan.


    I recycle my thoughts.

    ik snap je niet?
    heb jij iets wat iemand jou in vertrouwen vertelde doorgezegt?
    of heeft iemand iets wat jij die persoon in vertrouwen vertelde doorgezegt?

    Wie dan?! Ik was het toch niet hé? Ik heb zover ik weet nog geen enkel geheim doorverteld.

    Ik snap eigenlyk niet wáárom je je allergrootste geheimen ofzo, of waar je mee zit, aan iemand op het net zou vertellen. Meestal kunnen die je toch niet helpen, en vertellen het soms door. Én áls ze het doorvertellen, wat is het probleem dan? Al die mensen op het net, kennen je waarschynlyk niet in RL.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ach lieve Rose. Ik vertrouw eigenlijk niemand meer. Ik hou ál mijn geheimen voor mijzelf of vertel ze -jhaa ik ben gek- aan mijn hond. Die is het enige ding dat ik nog écht kan vertrouwen, die verteld het zeker niet door. Zélfs mensen in RL vertel ik lang niet alles. Eigenlijk, beste mensen zou je alleen nog maar op jezelf mogen vertrouwen en voor de rest op niemand anders. Ik heb die fout al zoveel keer begaan.

    Ach lieve Rose. Ik vertrouw eigenlijk niemand meer. Ik hou ál mijn geheimen voor mijzelf of vertel ze -jhaa ik ben gek- aan mijn hond. Die is het enige ding dat ik nog écht kan vertrouwen, die verteld het zeker niet door. Zélfs mensen in RL vertel ik lang niet alles. Eigenlijk, beste mensen zou je alleen nog maar op jezelf mogen vertrouwen en voor de rest op niemand anders. Ik heb die fout al zoveel keer begaan.

    Ik heb, denk ik, nog nooit een geheim aan iemand verteld. Ik vindt je niet gek, Anneliesje, ik vertel het zelf ook altyd aan myn hond, fretten, of kat. In de hoop dat ze me antwoord geven (:
    Maar ik vertel het nooit aan myn konynen! Die vertrouw ik niet :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lisa ben je op msn,??? [te lui om te zoeken.]


    *He's the one.

    Ik ben heel open, heel uitgelaten.
    Soms flap ik er wel eens iets uit, ook op internet.
    Ik heb aan bepaalde mensen hier wel mijn verleden verteld, en mijn schoolsituatie.
    Puur omdat ik die mensen vertrouw.


    -

    daar heb ik ook moeilijkheden mee daarom dat ik maar een paar mensen iets toe vertrouw en meestal is dat Ievs, Maar Renee dat is inderdaad wel kut, maar het ligt aan jezelf sorry.

    weet ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je vertelt toch geen geheimen aan mensen van hier die je nog nooit 'in real' zag, en amper kent.. >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fijn dat je het weet, maar gebeurt is gebeurt, en misschien vat die persoon het niet goed op...


    *He's the one.