• Hmmm, daarom vertel ik ook bijna niemand hier wat me echt dwarsligt, omdat er toch zoveel wordt door verteld...


    The soul needs autumn.

    das lullig...!:O

    Dat vind ik echt kut voor je


    Your make-up is terrible

    @Invisible.

    Ja, dat snap ik dus nu volkomen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg zoo lullig. Die mensen ken ik zelf ook, Ik haat het om iets door te lullen,wat niet mag. Ik heb dan echt eerljk gezegt, nog never iets doorgelult voor iemand,of over iemand. en dan kan je denken van; Ja vast. MAar dat meen ik, want zelf heb ik ereen grote hekel aan,als er dingen door gelult worden! Ö

    Rot voor Je! ='[ (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Omg, dat is echt kut ja x.x
    Ik wordt echt ziek van mensen die alles doorlullen >=[ Ik ken zo iemand die lult achter je rug om alles vervormd om, en dan nog wel normaal tegen je doen, jahoor >=/ Om ziek van te worden gewoon.
    *leeft met je mee*


    Mew <3

    Nooit iemand vertrouwen. Dat doe ik ook niet. 'k heb dat ook ooit gehad. Maar dat was dan mijn zogenaamde Best Friend.
    Sindsdien vertrouw ik echt niemand meer... ^__^


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Schat, dat vind ik ronduit kak voor je.


    Innocence.

    Omg zoo lullig. Die mensen ken ik zelf ook, Ik haat het om iets door te lullen,wat niet mag. Ik heb dan echt eerljk gezegt, nog never iets doorgelult voor iemand,of over iemand. en dan kan je denken van; Ja vast. MAar dat meen ik, want zelf heb ik ereen grote hekel aan,als er dingen door gelult worden! Ö

    Rot voor Je! ='[ (flower)

    Ik ben blij, dat je zo met me mee voelt. Maar wat ik zei ging dus over een vriendin en als ze weet dat ik het zei denk ik dat ze me niet meer mag )': Want ze is er echt boos op geworden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er zijn hier misschien 3 mensen die ik alles vertel, mij zij zullen me bijstaan voor eeuwig.

    @NotYourFreak

    Dankje, ja die mensen zijn kut, maar ze zweerde zo beetje dat ze niet zou zeggen en nu ben ik echt boos op der.

    @Enya.

    Ja het is ook kak ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is best kut voor je. ö

    Online?
    Regel nummer 1 in cyberspace: Vertrouw nooit iemand.


    No growth of the heart is ever a waste

    je hebt gelijk. ik had beter moeten weten ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik haat mensen die liegen
    en ik haat mensen die iets verder vertellen.


    Let's do this poo

    Die persoon is gewoon zielig. Het is triest, om te zeggen dat je niks doorvertellen zult, maar het wel doet. Tegenwoordig kan je haast niemand meer vertrouwen. Zowel in Real Life, als op internet. Mensen zyn achterbaks.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3