Ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen. maar ik dacht dat het hier wel goed stond x3.
Kijk, je schrijft bijvoorbeeld een verhaal die je al lang in je hoofd hebt. En dan komen er mensen zeiken dat die teveel op van een ander lijkt. Maar ze zeggen het niet gewoon nee je word meteen uitgemaakt voor een verhalen verkrachter. Het slaat echt zo nergens op! Ik bedoel, ik begrijp het toch ook wel als je stuurt: Hé het verhaal komt me bekend voor, het lijkt op ... der verhaal.
Als ze het zou zouden zeggen, zou ik ook aardiger terug reageren en zeggen van: Ik lees hem wel en als ik het ook vindt verwijder ik de mijne wel. Maar zou gaat het nooit eens! Het is al de zesde keer dat dit bij mij gebeurd en ik word het gewoon zat. Het lijkt wel of niemand een beetje respect voor een ander kan op brengen!
Zo dat moest ik even kwijt, en ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden ^^.
xx,Confused.
-
13 feb 2009 - 14:4213 feb 2009 - 14:50
Ik weet over welke verhalen je het hebt..
En ze lijken echt op elkaar, zelfs de titelYour make-up is terrible
13 feb 2009 - 15:06best wel scheinheilig eigenlijk je leest dat verhaal en dan schrijf je je eigen met presies het zelfde verhaallijn zelfs de hoofdpersonen lijken op elkaar like lekker orgineel --'
maarja die aanval moet je maar niet te persoonlijk opvatten.Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
13 feb 2009 - 15:07Jaa je hebt wel een beetje gelijk !.
maar laten we het nou eens omdraaien.,
Zou jij het leuk vinden als mensen JOU serie na gingen doen ?
en als je nou bijvoorbeeld een serie hebt wat heel veel op die van een ander lijkt.. maak hem dan anders of helemaal niet' niks is wat het zijn moet '
13 feb 2009 - 15:07best wel scheinheilig eigenlijk je leest dat verhaal en dan schrijf je je eigen met presies het zelfde verhaallijn zelfs de hoofdpersonen lijken op elkaar like lekker orgineel --'
maarja die aanval moet je maar niet te persoonlijk opvatten.
Agree AGREE AGREEYour make-up is terrible
13 feb 2009 - 15:08Jaa je hebt wel een beetje gelijk !.
en als je nou bijvoorbeeld een serie hebt wat heel veel op die van een ander lijkt.. maak hem dan anders of helemaal niet
kijk die vergelijking heb je ook nog x3Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
13 feb 2009 - 15:08Ik weet over welke verhalen je het hebt..
En ze lijken echt op elkaar, zelfs de titel
Tja, dat is ook het enige dat ik er over te zeggen heb..Remember the nights we drove around crazy, in love.
13 feb 2009 - 15:09(...)
Agree AGREE AGREE
danke darling ^^Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
13 feb 2009 - 15:09(...)
kijk die vergelijking heb je ook nog x3
geniaal hea x']' niks is wat het zijn moet '
13 feb 2009 - 15:10(...)
geniaal hea x']
jaa suppr x3Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
13 feb 2009 - 15:10Genialiteit hierzo...
Your make-up is terrible
13 feb 2009 - 15:10(...)
jaa suppr x3
dankee <33' niks is wat het zijn moet '
13 feb 2009 - 15:11Genialiteit hierzo...
Jaaa Geniaal !' niks is wat het zijn moet '
13 feb 2009 - 15:13Jaa je hebt wel een beetje gelijk !.
en als je nou bijvoorbeeld een serie hebt wat heel veel op die van een ander lijkt.. maak hem dan anders of helemaal niet
Ja maar ik deed hem niet na! Want ik wist het niet, dat die erop leek ><' Ik had dit verhaal al een tijdje in mijn hoofd [na het lezen van Twilight had ik het in mijn hoofd] En toen dacht ik laat ik het maar op Q gooien, want ik had al zo'n enorm stuk bedacht13 feb 2009 - 15:14(...)
Ja maar ik deed hem niet na! Want ik wist het niet, dat die erop leek ><' Ik had dit verhaal al een tijdje in mijn hoofd [na het lezen van Twilight had ik het in mijn hoofd] En toen dacht ik laat ik het maar op Q gooien, want ik had al zo'n enorm stuk bedacht
misschien moet je voortaan eerst ff zoeken of er al een serie van is ! ook een handige optie' niks is wat het zijn moet '
13 feb 2009 - 15:15(...)
Ja maar ik deed hem niet na! Want ik wist het niet, dat die erop leek ><' Ik had dit verhaal al een tijdje in mijn hoofd [na het lezen van Twilight had ik het in mijn hoofd] En toen dacht ik laat ik het maar op Q gooien, want ik had al zo'n enorm stuk bedacht
Misschien moet je het dan is met haar overleggen fzo ..' of wat LoveIsPain zei;
maak hem dan anders of helemaal niet
Remember the nights we drove around crazy, in love.