• Ja. Ik begin bij het begin.
    Iets meer dan anderhalve maand geleden kreeg ik een relatie, met een superlieve jongen. Maar hij is heel onzeker. Steeds moet ík naar hem toe lopen, en een knuffel en een zoen geven. Nooit komt hij. Hij durft ook niet normaal op de bank bij me te zitten of te liggen, en hij durft me hand niet vast te pakken. Net of ik een of andere enge ziekte heb ofzo. Ik heb er al wat van gezegt, en dan verschuilt hij zich achter zijn verleden, een té makkelijke uitweg vind ik. Onzeker zijn, oké, maar niet eens naar je eigen vriendin toe te durven lopen, alleen ernaar toelopen, gaat me te ver. Maarja, sins ik er dus wat van zei, zegt hij niets meer tegen me. Alleen via internet soms "hoi". Ook op het schoolplein, dan gaat hij bij een groep meisjes staan, bij de fietsenstalling, inplaats van waar hij altijd stond. Bij mij, en wat vrienden dus. Ik zag hem vandaag in een winkel, en hij zei niets, kwam niet naar me toe ofzo, maar hij vluchtte de winkel uit. En zo wil ik geen relatie, en ik wil het uitmaken, maar ik ben zo bang dat ik hem verdriet doe, na alles wat hij heeft meegemaakt, maar hoe het zo is, is gewoon oneerlijk voor ons beide.
    En nu weet ik niet wat ik moet doen.

    (...)

    Lees beter meisje. Ik zei daarna: en áls je dat wel wist. Dus alsnog, je mag het misschn zat zijn, nou kap er dan mee. Het komt voor mij en vast veel andere mensen over alsof je geen begrip toont en geen respect ervoor hebt, mensen met een zwaar verleden horen gerespecteerd te worden. Uit jou worden blijkt dat niet. Misschien moet je ook eens goed over jouw gevoel praten en precies zeggen wat je hier zegt.
    Dat heb ik hem al vertelt, steeds zegt hij me, dat het beter word, maar het word alleen slechter. En geloof me, ik vind het rot voor hem dat hij het zo moeilijk heeft gehad, en daar wil ik ook wel respect voor tonen, maar alsnog vind ik, dat hij heus wel bij me kan komen staan, al is het dat alleen maar. Ik word er gewoon boos om, dat hij zich voor me verstopt, en hem peert als ik aan kom lopen.

    Edit: En dit soort reactie's had je kunnen verwachten, als je dat niet had willen ondervinden had je geen openbaar topic aan moeten maken waar iedereen vrij is zijn mening te uiten.
    Daar heb je gelijk in. Ik werd alleen boos toen ik dat zinnetje las, dat ik niet zou weten wat er in zijn verleden werd afgespeelt, en toen las ik niet verder. En daar kan ik zelf ook niets aan doen, ik word gewoon heel erg snel boos.

    (...)Dat heb ik hem al vertelt, steeds zegt hij me, dat het beter word, maar het word alleen slechter. En geloof me, ik vind het rot voor hem dat hij het zo moeilijk heeft gehad, en daar wil ik ook wel respect voor tonen, maar alsnog vind ik, dat hij heus wel bij me kan komen staan, al is het dat alleen maar. Ik word er gewoon boos om, dat hij zich voor me verstopt, en hem peert als ik aan kom lopen.


    Oké now we're talking. Ik snap dat je het kut vind en ik snap ook dat je het zat bent. Vooral omdat je er al over gepraat hebt. Maar als jy nu nog een keer verteld dat je je er rot over voelt en dat je hebt overwegen het uit te maken omdat hij niet op je afkomt dan zal hij misschien langzaam maar zeker alsnog komen, druk hem op de feiten. Zeg dat hij je heeft beloofd om steeds vaker op je af te komen maar dat hij juist verder vanje weg gaat en dat eht zo niet langer doorgaat.

    En om niet nog ene bericht aan te maken, ik begrijp dat je daar bos over werd maar zo kwam het nogal respectloos over, sorry daarvoor dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Oké now we're talking. Ik snap dat je het kut vind en ik snap ook dat je het zat bent. Vooral omdat je er al over gepraat hebt. Maar als jy nu nog een keer verteld dat je je er rot over voelt en dat je hebt overwegen het uit te maken omdat hij niet op je afkomt dan zal hij misschien langzaam maar zeker alsnog komen, druk hem op de feiten. Zeg dat hij je heeft beloofd om steeds vaker op je af te komen maar dat hij juist verder vanje weg gaat en dat eht zo niet langer doorgaat.

    En om niet nog ene bericht aan te maken, ik begrijp dat je daar bos over werd maar zo kwam het nogal respectloos over, sorry daarvoor dan.
    Het is niet erg, ik heb ADHD, en ik word dus snel driftig. Maarja, ik wil mijn pillen niet slikken, aangezien ik daar vereselijk moe en slap van word.
    En ik denk dat ik de relatie nog een tijdje anzie, ik stuur hem een smsje vanavond, en dan over een weekje of 2 is het misschien ietjes beter.

    (...)Het is niet erg, ik heb ADHD, en ik word dus snel driftig. Maarja, ik wil mijn pillen niet slikken, aangezien ik daar vereselijk moe en slap van word.
    En ik denk dat ik de relatie nog een tijdje anzie, ik stuur hem een smsje vanavond, en dan over een weekje of 2 is het misschien ietjes beter.


    Ik ben ook ziek! Ik krijg woedeaanvallen, paar weken geleden me cam kapot gegooit :Y)
    Maar dat terzijde, sterkte meid, ik hoop voor je dat het beter word.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    dumpee:S
    komaan die jongen moet zo niet doen vind ik..als hij teveel problmn heeft met z'n verldn en darom nog te onzeker is voor een relatie moet hij er geen beginnen, je kan er mss is met hem over prtn als steunpaal maar ik zou de relatie verbrkn:S [/wil geen anti-cupido spln maar goe]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    Ik ben ook ziek! Ik krijg woedeaanvallen, paar weken geleden me cam kapot gegooit :Y)
    Maar dat terzijde, sterkte meid, ik hoop voor je dat het beter word.
    Ik ook :') Ik zit er voor in therapie, maar het is alleen nóg erger geworden. Ze komen aanzetten met schizofrenie, omdat ik stemmetjes, en die shit heb, en schizofrenie erfelijk is, en me oom, tante, en opa het hadden. Maar ik heb het niet, en toch blijven die artsen aandringen. Maar ik weet het gewoon zeker.

    En jij ook heel veel sterkte. :')

    (...)Ik ook :') Ik zit er voor in therapie, maar het is alleen nóg erger geworden. Ze komen aanzetten met schizofrenie, omdat ik stemmetjes, en die shit heb, en schizofrenie erfelijk is, en me oom, tante, en opa het hadden. Maar ik heb het niet, en toch blijven die artsen aandringen. Maar ik weet het gewoon zeker.

    En jij ook heel veel sterkte. :')


    Ö da's wel vet erg, ik zit ook op therapie, bij mij dachten ze juist aan een Schizo-typische stoornisch of en manische depressie. Ik hoop voor je dat je het niet hebt Ö en bedankt dat je me sterkte wenst ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vertel hem dat je het zo niet langer kunt en dat je hem niet wilt kwetsen en het daarna uitmaken, en zeggen dat je vrienden wilt blijven zegmaar.. Maarja, ik weet het, wij hebben makkelijk praten, wij hoeven het niet te doen..
    Veel sterkte& succes <3!


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    Ö da's wel vet erg, ik zit ook op therapie, bij mij dachten ze juist aan een Schizo-typische stoornisch of en manische depressie. Ik hoop voor je dat je het niet hebt Ö en bedankt dat je me sterkte wenst ^^
    Die artsen proberen je van alles aan te smeren. Persoonlijk, vind ik dat ze je nog meer kapot maken, niet opzettelijk of zo. Als ik ouder ben, moet ik ook pillen voor dat schizofrenie shit gaan slikken, terwijl ik het niet eens heb.
    Mijn tante slikte die dingen ook, en kon evenlater niet meer op haar benen staan, en toen heeft ze er een eind aan gemaakt.

    (...)Die artsen proberen je van alles aan te smeren. Persoonlijk, vind ik dat ze je nog meer kapot maken, niet opzettelijk of zo. Als ik ouder ben, moet ik ook pillen voor dat schizofrenie shit gaan slikken, terwijl ik het niet eens heb.
    Mijn tante slikte die dingen ook, en kon evenlater niet meer op haar benen staan, en toen heeft ze er een eind aan gemaakt.


    Je hebt gelijk:Y) Die psychiater helpt me alleen maar verder de put in. Maar je kan die dingen nog altijd gewoon weggooien dan, ik denk niet dat je zelf op zelfmoord zit te wachten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Je hebt gelijk:Y) Die psychiater helpt me alleen maar verder de put in. Maar je kan die dingen nog altijd gewoon weggooien dan, ik denk niet dat je zelf op zelfmoord zit te wachten.
    Ik ga ze niet slikken. Hoevaak er ook tegen me gezegt word dat ik een schizofreen ben. Mijn moeder kwam er eigenlijk mee. Ik vertelde haar dat ik figuren op me af zag komen, stemmetjes hoorden, en dacht dat ik iemand had proberen te verdrinken, dacht ze meteen aan haar vader, broer en zus. Ik denk zelf gewoon, dat het komt doordat ik weinig eet. Ik voel me niet dik ofzo, maar ik heb nooi trek in eten. En ik denk eerder aan vitaminegebrek ofzo. Maarja.

    (...)Ik ga ze niet slikken. Hoevaak er ook tegen me gezegt word dat ik een schizofreen ben. Mijn moeder kwam er eigenlijk mee. Ik vertelde haar dat ik figuren op me af zag komen, stemmetjes hoorden, en dacht dat ik iemand had proberen te verdrinken, dacht ze meteen aan haar vader, broer en zus. Ik denk zelf gewoon, dat het komt doordat ik weinig eet. Ik voel me niet dik ofzo, maar ik heb nooi trek in eten. En ik denk eerder aan vitaminegebrek ofzo. Maarja.


    Ik denk nt dat vitaminegebrek zulke dingen doet. Paddo's wel, maar paddo's zijn hip x'D Maar ik denk net echt dat je Schizofreen bent als ik dat zo hoor, dokters kunnen zeggen wat ze willen maar ze moeten een speciale test afnemen om het echt vast te stellen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iik zou het uitmaken als iik jou was


    love is dead and dead is love

    Gewoon goed praten met je vriend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'