• Hoi,
    ik ben hier aan het huilen. Mijn beste vriendin haar stiefmoeder was zwanger, komende zondag zou ze twaalf weken worden. Aangezien ik ook een klein broertje heb (16 maanden), vond ik het heel erg leuk en was ik heel enthousiast. Ik en C noemden hem Bertje, omdat er natuurlijk nog geen naam gekozen was. Ze wisten nog niet eens wat het was.
    Toen ik toenet op msn kwam, voelde ik aan C al dat er iets mis was. En toen zei ze dat Bertje dood was. Hij was te klein, en daardoor was hij gestorven. Vanaf 12 weken zou er niets meer mis kunnen gaan, en hij was komende zondag twaalf weken geworden.

    Ik ben hier gewoon echt aan het huilen. Ik en C keken er zo naar uit. En ook haar stiefmoeder wilde zó graag een kindje, en dat is nu allemaal weg. Haar stiefmoeder wilt het niet nog een keer proberen, omdat ze te oud is, vindt ze. Ze had eigenlijk de hoop al opgegeven, en toen was ze toch ineens zwanger.

    En nu is het allemaal weg.

    Sorry, maar dit moest ik even kwijt.

    Lees dit:
    Ik heb heel even een vraag voor jullie.
    Ik en een vriendin van mij willen nu iets gaan doen voor C, maar we weten niet goed wat. Ze is een enorme fan van Twilight/Robert Pattinson. Weten jullie misschien iets wat we kunnen doen?


    rules don't stop me

    (...)
    En daar doen jullie het voor zeker? (:


    Tuuuuurlijk :'D


    rules don't stop me

    Bertje is trouwens een coole naam!!!
    *Denkt aan opiedopie&daddy* :'DDDDD


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Tuuuuurlijk :'D

    Ha, dan hoop ik dat je zekers een gehandtekeningde foto terug krijgt! ;D

    Oh, Juliee. Dat is wel best erg. Veel sterkte ermee hé. <3 Frieda en Imke denken aan je.


    Tanya is de beste.

    Bertje is trouwens een coole naam!!!
    *Denkt aan opiedopie&daddy* :'DDDDD


    Ooohjaaa, dat is waar ook!
    C heeft hem verzonnen :X


    rules don't stop me

    Wow .. sterkte ..
    & ik heb mss wel een ideetje, al kan het lang duren ..
    Misschien dat je naar Robert een briefje kan sturen, een beetje uitleggen enzo & dan vragen of hij een antwoord wil trugsture & ook iets van sterkte of zo, & een handtekening?
    ik weet niet, hè, je moet zelf maar zien, .. :)
    Maar een vrindin van mij heeft dat een tijdje geleden voor een andere vrindin ook gedaan, maar dan bij Daniel Radcliffe of hoe die ook heet ..
    & nog een keer -> Sterkte !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hoe vreslijk. Veel sterkte. <'3


    A. ikmisje.