• Hoi,
    ik ben hier aan het huilen. Mijn beste vriendin haar stiefmoeder was zwanger, komende zondag zou ze twaalf weken worden. Aangezien ik ook een klein broertje heb (16 maanden), vond ik het heel erg leuk en was ik heel enthousiast. Ik en C noemden hem Bertje, omdat er natuurlijk nog geen naam gekozen was. Ze wisten nog niet eens wat het was.
    Toen ik toenet op msn kwam, voelde ik aan C al dat er iets mis was. En toen zei ze dat Bertje dood was. Hij was te klein, en daardoor was hij gestorven. Vanaf 12 weken zou er niets meer mis kunnen gaan, en hij was komende zondag twaalf weken geworden.

    Ik ben hier gewoon echt aan het huilen. Ik en C keken er zo naar uit. En ook haar stiefmoeder wilde zó graag een kindje, en dat is nu allemaal weg. Haar stiefmoeder wilt het niet nog een keer proberen, omdat ze te oud is, vindt ze. Ze had eigenlijk de hoop al opgegeven, en toen was ze toch ineens zwanger.

    En nu is het allemaal weg.

    Sorry, maar dit moest ik even kwijt.

    Lees dit:
    Ik heb heel even een vraag voor jullie.
    Ik en een vriendin van mij willen nu iets gaan doen voor C, maar we weten niet goed wat. Ze is een enorme fan van Twilight/Robert Pattinson. Weten jullie misschien iets wat we kunnen doen?


    rules don't stop me

    best zielig voor jou en je vriendin sterkte!<3


    love is dead and dead is love

    Omg.. wat vreselijk ...


    We can only learn to love by loving.

    W-wat een verhaal.
    Sterkte, er mee. <3

    Sterkte meid, ik snap je! Aan medelijden heb je niks, maar ik leef met je mee! <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is echt zo oneerlijk.
    Vandaag op school waren we er nog over bezig, ze zouden vandaag namelijk de eerste echo mee naar huis krijgen.


    rules don't stop me

    verschrikkelijk; dan verheug je je er zo op..


    it's cool to know nothing.

    Jolla, heel veel sterkte.
    Ik heb nog nooit een miskraam van dichtbij meegemaakt, ik weet dus ook niet hoe het is.
    Maar het zal wel heel veel pijn doen.

    Jolla, heel veel sterkte.
    Ik heb nog nooit een miskraam van dichtbij meegemaakt, ik weet dus ook niet hoe het is.
    Maar het zal wel heel veel pijn doen.


    Het doet ook heel veel pijn. Het is zo raar. Een paar uur geleden was ik nog zo blij omdat ze vandaag een echo mee zouden krijgen, en nu ben ik aan het huilen omdat het kindje eigenlijk al dood is.


    rules don't stop me

    Ik heb heel even een vraag voor jullie.
    Ik en een vriendin van mij willen nu iets gaan doen voor C, maar we weten niet goed wat. Ze is een enorme fan van Twilight/Robert Pattinson. Weten jullie misschien iets wat we kunnen doen?


    rules don't stop me

    Wauw, echt ontzettend jammer!


    -

    Aaaah wens der maar heel veel sterkte van mij voor haar en der familie. -huggle-


    I recycle my thoughts.

    Aaaah wens der maar heel veel sterkte van mij voor haar en der familie. -huggle-


    Thank you.


    rules don't stop me

    Ik heb heel even een vraag voor jullie.
    Ik en een vriendin van mij willen nu iets gaan doen voor C, maar we weten niet goed wat. Ze is een enorme fan van Twilight/Robert Pattinson. Weten jullie misschien iets wat we kunnen doen?

    Een van de boeken cadeau doen?

    (...)
    Een van de boeken cadeau doen?

    Of misschien alle boeken (weet niet hoeveel die er zijn) en dan inpakken met een grote strik erbij. Ik wil wel geld bijleggen als het veel is.


    I recycle my thoughts.

    Gecondoleerd<3
    En veel sterkte, ook voor je vriendin ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42