• Kim de Gelder. Ja. Hij is toch sexay! Over wie ik het heb? De gozer, van de kinderdagverblijf moord. Ja, noem me maar raar. Want wat hij heeft gedaan is niet goed. Bladiblah. Daar gaat het nu niet om. Ik vind hem sexay x'D
    What do u think?
    http://cache.daylife.com/imageserve/05PPeqRe203my/610x.jpg


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ghehe, vind hem een beeeetje vrouwelijk, op een bepaalde manier.


    Your make-up is terrible

    I know! Ik weet dat het zo fout is om te denken maar de allereerste keer dat ik die foto zag in de VN stootte ik mijn opa aan en zei: Jammer dat ie een moordenaar is want ik denk serieus dat ie best leuk is.


    No growth of the heart is ever a waste

    I know! Ik weet dat het zo fout is om te denken maar de allereerste keer dat ik die foto zag in de VN stootte ik mijn opa aan en zei: Jammer dat ie een moordenaar is want ik denk serieus dat ie best leuk is.

    Nja. ik weet niet. k heb er gemengde gevoelens over. Hij was psychisch niet in orde, en hij kreeg geen behandelingen. Het had voorkomen kunnen worden. Toch blijft hij lekker x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Precies een meisje.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind hem niet zo;)
    maar ieder zijn eigen smaak
    idd een beetje te vrouwelijk

    Mijn god, hij is lekker :$


    Life is hard and then we die

    Helemaal mijn smaak niet.

    Echt helemaal nooit bij stilgestaan. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    zijn face is cute, maar dat is mss door die schijnheilige blik :l
    en zoals jullie allemaal al weten, Daniël Radciffe is pas sexend. serieus man :l


    All was well.

    Yuk. Geen flauw idee wat jullie in hem zien, maar ik vind hem lelyk. En hy lykt op een wyf. --' Puh, mensen die Bill een wyf noemen, zouden eens naar deze gozerd moeten kyken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik vind er niks aan,,
    ik vind hem op en vrouw lijken xD.
    als je mij die foto had laten zien zonder te zeggen wie het was zou ik echt denken dat is een vrouw xD


    Nvt

    Ik vind hem eigenlijk gwn een freak:X


    I am an idiot, I move.

    Ik walg van hem om wat hij gedaan heeft, ik zou hem zo nooit kunnen zien. O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    hij is idd best cute...maar dat maakt niet goed wat hij heeft gedaan...maar ja...als hij psychisch niet in orde is komt hij er ook zo mee weg...ontoerekeningsvatbaar...hij komt waarschijnlijk wel in een kliniek ofzo...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kei lelijk ö


    I don't need words to feel those lips.