• Een klasgenoot van mij, Nick, is geschorst omdat hij gisteren zich niet wou melden bij nederlands. Hij moet nu alle uren die wij hebben bij de afdelingshoofd zitten en strafregels schrijven. o_o

    jemig.. En dat omdat hij zich niet wou melden.
    Doen jullie scholen daar ook zo dom over?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons moet je eerst drie keer strafstudie gehad hebben voordat je geschrost kan worden. Maar strafstudie krijgen is eigenlijk niet zo moeilijk hier. Ze geven hier voor niets straf ><

    mijn BF was bíjna geschorst omdat iemand ánders háár sloeg! O.o
    kijk diegene is gewoon gestoord, letterlijk ze zat al in een kliniek maar ze is heel groot en sterk en dat meisje was dus om een een of andere reden boos op mn BF, en toen begon ze haar dus keihard te slaan en mn BF kon niks anders doen dan haar handen vasthouden, terwijl dat meisje haar dus tegen de kapstok duwde. en die meester kon haar niet eens aan! O.o
    en toen werd mn BF bijna geschorst omdat ze dat gestoorde meisje zou hebben uitgedaagd O.o

    edit:

    dat kind heeft mij ook al gemept ¬¬
    tijdens zown schooluitstapje.
    ik gleed 3 meter over de grond O.o
    en dat meisje was voor al 11x geschorst, en elke keer mag ze gewoon terugkomen O.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Bij ons moet je dan gewoon nablijven. We worden er om de meest maffe redenen uitgegooid. Voor het eerst in 4.5 jaar ben ik uit de les gegooid, gewoon om fucking niks.


    No growth of the heart is ever a waste