• Dit is geen klacht ofzo, maar..
    Waarom moeten mensen in Quizjes altijd arm zijn, problemen hebben of helemaal het tegengestelde? mygawd, kunnen we niet gewone mensen zijn in quizjes? Voor mij zijn zulke quizjes dus echte afknappers. Ik wil geen arme sleur zijn en ook geen rijke, rotverwende trut. Iemand die er ook zo over denkt?


    -

    volges my is da gwn omdat ja er echt iets speciaals zou kunnen gebeurn waar de lezers zich beter in kunnen inleve ofzo
    gewone dinge zijn zoo..gewoontjes Xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    volges my is da gwn omdat ja er echt iets speciaals zou kunnen gebeurn waar de lezers zich beter in kunnen inleve ofzo
    gewone dinge zijn zoo..gewoontjes Xp
    Xx


    In het gewone leven kunnen er ook spannende dingen gebeuren etc.


    -

    Ik ben een normaal mens,ja eindelijk is iemand die niet manisch depressief is of weet ik veel wat,ik ben normaal,maar natuurlijk heeft iedereen zo wel zijn probleempjes maar ik niet echt..ik ben redelijk normaal. Maar in die Quizlet is dat zeker niet

    In mijn quizen is dat niet het geval, vind ik dan toch. (:
    Nouja, ik begrijp wel wat je bedoelt, dat viel mij ook al vaak op.

    Sorry, maar Jolla Montalulah is gewoon een verwend nest dat altijd voor hilarische problemen zorgt. :X

    (...)

    In het gewone leven kunnen er ook spannende dingen gebeuren etc.

    Ja I know majah hey als er nu gwn daar grg over schrijve ja dn doen ze da toch? xD + dnk gwn dat dat meer aantrekkelijker is:p[/om lezers te vinne]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    In het gewone leven kunnen er ook spannende dingen gebeuren etc.
    Maar heel misschien zijn die verschrikkelijke dingen voor sommige mensen wel het 'gewone leven' of een vervelend verleden, dat kan natuurlijk ook..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Maar heel misschien zijn die verschrikkelijke dingen voor sommige mensen wel het 'gewone leven' of een vervelend verleden, dat kan natuurlijk ook..


    Ja, dat kan dan ook weer, maar voor hun moet het dan toch ook niet leuk zijn om geen 'normale' quiz te vinden(?)


    -

    (...)

    Ja, dat kan dan ook weer, maar voor hun moet het dan toch ook niet leuk zijn om geen 'normale' quiz te vinden(?)
    Om het even op de persoonlijke tour te trekken. Mij maakt het niet uit. Ik schrijf alleen. Maar nee dat klopt, dat kan ik me voorstellen. Maar je kunt niet ontkennen dat de meeste mensen verslaafd zijn aan drama en zielig gedoe x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Om het even op de persoonlijke tour te trekken. Mij maakt het niet uit. Ik schrijf alleen. Maar nee dat klopt, dat kan ik me voorstellen. Maar je kunt niet ontkennen dat de meeste mensen verslaafd zijn aan drama en zielig gedoe x]


    Dat kan ik inderdaad niet ontkennen. Ik kan er gewoon niet tegen dat je ofwel álles hebt, ofwel niets, maar er zijn natuurlijk mensen die zo'n dingen gigantisch leuk vinden om te lezen. Ik vond het in het begin ook leuk, maar ondertussen is het al afgezaagd bij mij ^^.


    -

    (...)

    Dat kan ik inderdaad niet ontkennen. Ik kan er gewoon niet tegen dat je ofwel álles hebt, ofwel niets, maar er zijn natuurlijk mensen die zo'n dingen gigantisch leuk vinden om te lezen. Ik vond het in het begin ook leuk, maar ondertussen is het al afgezaagd bij mij ^^.
    Kan ik me voorstellen, en al helemaal omdat de meeste verhalen nou niet echt, wat je zegt, geweldig geschreven zijn, waardoor het verhaal verkloot word en het mooie er binnen 1 seconden vanaf is. Maar hey that's quizlet, en ik denk niet dat dat ooit zal veranderen ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Kan ik me voorstellen, en al helemaal omdat de meeste verhalen nou niet echt, wat je zegt, geweldig geschreven zijn, waardoor het verhaal verkloot word en het mooie er binnen 1 seconden vanaf is. Maar hey that's quizlet, en ik denk niet dat dat ooit zal veranderen ^^



    Mensen die schrijven over dingen die ze niet echt hebben meegemaakt, sucken gewoon. Ze kunnen nooit precies omschrijven wat iemand die dat wel heeft meegemaakt voelt. [djezus, ik ben slecht in zinsvorm vandaag ><] En daarom zijn hun verhalen niet geweldig geschreven :Y)


    -

    (...)


    Mensen die schrijven over dingen die ze niet echt hebben meegemaakt, sucken gewoon. Ze kunnen nooit precies omschrijven wat iemand die dat wel heeft meegemaakt voelt. [djezus, ik ben slecht in zinsvorm vandaag ><] En daarom zijn hun verhalen niet geweldig geschreven :Y)
    Inderdaad daar ben ik het echt mee eens, maar.. iedereen heeft wel eens een kromme dag. En wij ownen dit topic.. dus nu ga ik mijn mond houden voor hij helemaal overspoelt word met mijn reacties ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)


    Mensen die schrijven over dingen die ze niet echt hebben meegemaakt, sucken gewoon. Ze kunnen nooit precies omschrijven wat iemand die dat wel heeft meegemaakt voelt. [djezus, ik ben slecht in zinsvorm vandaag ><] En daarom zijn hun verhalen niet geweldig geschreven :Y)

    Eigenlijk is het maar goed dat niet iedereen alles heeft meegemaakt wat hij/zij heeft geschreven, anders was het hier wel een heel zwaar geteisterd zootje.
    Maar verder heb je gelijk, quizzen met normale mensen horen er eigenlijk ook te zijn.:Y)


    I am an idiot, I move.

    (...)Inderdaad daar ben ik het echt mee eens, maar.. iedereen heeft wel eens een kromme dag. En wij ownen dit topic.. dus nu ga ik mijn mond houden voor hij helemaal overspoelt word met mijn reacties ^^


    Ik ben elke dag krom, hie. Ik ga mijn mond ook maar eens houden, want verder valt er niets meer over te zeggen, I think.


    -