• WANT IK BEN FREAKING SCHOR DOOR MIJN FEESTJE VAN GISTERAVOND! x_x

    en het is echt niet leuk want mijn keel doet pijn en weet ik allemaal wat. ik vreet mekapot aan die keelsnoepjes en al dat soort shit maar het blijft echt pijn doen. x_x en ik ga dood van de pijn..


    en btw ik heb me username weer terugveranderd in Fighter dus JA ik ben tyismine seaxy tog x_x


    We can only learn to love by loving.

    Veel warme dranken drinken. Dat ontspant je keel een beetje, of hoe zeg je dat en daardoor zal hij minder pijn doen. Je kan ook strepsils nemen (van die speciale keelsnoepjes, maar die smaken wel vies >< )


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    thee met honing.


    I am an idiot, I move.

    Zwijgen en keeltabletjes nemen?
    Doe ik, als ik het al eens heb.

    Thee,Thee en Thee (:
    dat heel veel drinken ;)

    xx


    everybody needs a song.

    thee met honing.


    idd doe ik ook altijd;) help wel goed

    Je moet niet vreten maar zuigen en thee met honing of kamillethee


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Veel warme dranken drinken. Dat ontspant je keel een beetje, of hoe zeg je dat en daardoor zal hij minder pijn doen. Je kan ook strepsils nemen (van die speciale keelsnoepjes, maar die smaken wel vies >< )

    Die strepsils zijn best lekker hoor:ó Alleen die Oranje:p


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb ook last van me keel en ik lust geen thee of honing dus ik doe maar kouwgum kauwen met aardbeine smaak, voelt soort van acht aan xD
    en drop vreten xd


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik neem dan altijd een ijsje:Y)

    volgens sommige helpt dat tege keelpijn xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    neem thee of een ijsje.

    jezelf snijden is ook een optie.

    op honing dropjes sabbelen xD..??


    Nvt

    Honing snoepjes, thee, van die redband keelsnoepje dingen en uhhm. Geen idee.


    ~

    Kamille thee, of hining thee, en je keel warm houden dmv een sjaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je nek warm houden :3


    I don't need words to feel those lips.

    waterijsjes! :Y)
    en thee me honing enzo n_+