• Ik ga voor de stem van Enrique Inglesias, ik bedoel van die stem smelt ik, die bibberige, kreunachtige woorden, damn. ^^

    Maar oke, wie is dat bij jullie.?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij Katy Perry en dan het nummer Thinking of you. En Enrique zeker ook! En van kelly clarkson.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Enrique's stem...:9~
    Nee, zijn stem is echt geweldig, ik luister nu zijn Greatest Hits :']

    Of van de stem van Josh Franceschi of Pierre Bouvier <3
    Nee! Marc Terenzi:9~


    Underdog, just look at the mess you made.

    Chris Drew. x3


    A. ikmisje.

    Bij Edward Cullen's/robert Pattinson stem (H)
    Die is gewoon té mooi.
    Sorry dat het weer over hem moet gaan ;)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ><


    *He's the one.

    Frankie J :')


    Listen to what we're not saying..

    die van mij geschiedenisleraar, doodenge vent met een doodenge stem:| (hier dus bibbers in negatieve zin)


    I am an idiot, I move.

    Bij Bill zijn stem als hij Spring nicht zingt, op de een of andere manier lopen de rillingen dan echt over mijn lijf O.o
    Als Robert Pattinson zingt word ik helemaal soft en gaan mijn haardjes in mijn nek overeind staan^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Chester bennington <3
    Jared Leto <3
    en ik ben er pas achter gekomen dat Mike Shinoda ook vet prachtig kan zingen O.o
    normaal klinkt hij [als backing vocal] niet zow mooi, maar dat komt gewoon omdat hij ook gitaar moet spelen en dat is gewoon enorm zwaar..
    Maar ik hoorde hem laatst samen met chester zingen en hij zong gewoon fucking even goed [of misschien zelfs wel beter] als chaz! <3

    maar Like madonna kan niet zingen en dansen tegelijk, dan krijgt ze ook het Mike [half buiten adem] effect x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Christopher Drew :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    xD
    Niemand denk ik ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hmm van niemand, denk ik.


    -

    van de mijne^^


    *He's the one.

    Iemand vergeten!;O
    Jared Leto <3 Zijn stem is gewoon... geil :]

    Ojaa, als je echt kriebels wil krijgen van Enrique, moet je Addicted gaan luisteren o__O Echt heel erg.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Iemand vergeten!;O
    Jared Leto <3 Zijn stem is gewoon... geil :]

    Ojaa, als je echt kriebels wil krijgen van Enrique, moet je Addicted gaan luisteren o__O Echt heel erg.

    I know, damn, dat is gewoon smelten.^^ Maar ik ben dan ook gevoelig voor stemmen i think.

    En ja hoor Char vvan jou stem smelt ik ook, ook al ben je niet te verstaan.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.