• ja, dat verliefd zijn is niet zo erg.
    maar het feit dat het me neef is Máákt het erg.
    en ik zit er echt gewoon vreselijk mee.
    En ik weet niet wat ik moet doen. K vind hem nou gewoon al zo lang leuk, dat ik gek word.

    iemand iets te zeggen waar ik vrolijk van word?


    And when the Moon comes, I'll go! -Moonlight <3-

    ik weet het niet...maar het lijkt me heel vervelend!!... in iedergeval heel veel suc6 met alles!!

    xx

    weet je in marokko en turkije is dat heel normaal xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik was ook verliefd op me neef hoor. maar het is binnen paar weken al weer over. En eigenlijk is het normaal om op je neef te vallen, wat hij is teminsten vertrouwbaar, maar om der mee te trouwen later dat moet je beter maar niet doen. maar succes met je neef.xD

    weet je in marokko en turkije is dat heel normaal xD
    voor mijn familie ook.
    het blijkt dus, dat er nog een paar zijn, uit de familie, die wat met elkaar hebben.
    maar ik vind ht erg. vooral omdat hij een vriendin heb, waar ik stink jaloers op ben.


    And when the Moon comes, I'll go! -Moonlight <3-

    weet je in marokko en turkije is dat heel normaal xD


    Jaa heel normaal zelfs(deze dame is marokkaans). maar je krijgt daar rare kinderen van ofso,

    (...)

    Jaa heel normaal zelfs(deze dame is marokkaans). maar je krijgt daar rare kinderen van ofso,

    zeker omdat je hetzelfde bloed ofzo hebt?


    So far away..

    awhh.. niet goed, denk ik O.o
    ehmm overheen zetten?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Je kan het best leuke dingen doen met je vriendinnen en lekker uitstappen.
    Probeer zo weinig mogelijk aan hem te denken. Ja, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik weet niks anders. ;)
    veel succces nog!


    So far away..

    als je klein bent is het normaal dat je oudere neef ofzo leuk kan vinden (niet dat het bij mij zo was ofzow maar heb wel ens vaker gehoord)
    maar op dese leeftijd weet ik het niet hoor srry:o
    je moet em egt vergete..