• Hoiihoii.

    Kprobeer iemand te overtuigen van ook een quizlet account aan te maken, maar; nu wilt zij weten of er ook mensen van haar leeftijd (nl 11 jaar) op quizlet zitten.

    Laat me iets weten!
    Lieffs. (A)


    She was the alice in his wonderland'

    er zijn er zelfs nog jongere dusja:P en daarbij leeftijd maakt hier niet uit:


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben 17, maar het gaat er denk ik meer om of je kunt typen of niet. ^^ Als je een half uur naar een letter moet zoeken is er niet zo veel aan geloof ik. ;)

    whaha dt laatste klopt xD


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik ben 17, maar het gaat er denk ik meer om of je kunt typen of niet. ^^ Als je een half uur naar een letter moet zoeken is er niet zo veel aan geloof ik. ;)

    whaha dt laatste klopt xD


    precies.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    kben er 14
    maar er zyn tich zeker mensen van 11 ze
    er zyn er zelfs jonger en ook ouder dan 18. dus waarom ni??

    ik ben 11 volgende maand 12

    laten we het zo zeggen !!
    de jeugd van tegenwoordig en die fan zijn van tokiohotel of een andere band zitten voornamelijk op quizlet xD

    ik weet niet, maar ik ben 14XD
    bijna 14 en een half:P
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Het gaat erom of je kan typen inderdaad. En hoe oud je bent boeit niet. Al denk ik niet dat sommige oversexte verhalen voor kinderen van 9 zijn ofso. En er zitten genoeg kinderen van 11 op enzo zelf ben ik 12 dus het is wel goed hoor! Er is een jongen uit mijn klas die in september (30 september of 2 september) 12 word dus die is ook 11. Hij hee; GrootThFan


    I do not hook up.

    Jàà; ik wéet dat de leeftijd niet boeit; maar; zij wou het weten; anders wou ze geen account aanmaken.
    Hmm; zowiesoo overgehaald xD


    She was the alice in his wonderland'

    De oudste hier is toch 36?
    joah er zit hier een meisje van 9 op hoor ;)


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik word over 1 maand en 1 dag 16 :D

    14 (A) maar dat maakt toch niet uit , iedereen mag hier een profiel hebben (hoop ik ^^ )


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]