• We hebben tijdelijk toestemming gekregen van de mods.Wat jullie moeten doen als jullie mee willen doen : jullie trekken een foto van jullie zelf met een sign (en op die sign moet quizlet opstaan , probeer ook origineel te zijn).Ik zet alle links in een blog of op mijn profiel en dan moeten jullie stemmen.Dan maak ik een top 5 van de mensen waar het meeste is op gestemt en dan ligt alles in de handen van de jury.Diegene dat wint is mag zich 1 maand lang Miss Quizlet noemen en als er daarna een nieuwe verkiezing komt mag natuurlijk de vorige miss niet meer meedoen.Ik wil de links ten laatste op 12 februari ontvangen (:

    dit is de jury :
    SugarHead (nog niet zeker - kan nog iemand anders worden)
    xGUITAR
    redlaserbeam
    TOMSDICK
    Invisible
    Prodigy

    dankuwel (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    omg whahaha ik en mis Quizlet? uhm nee deze meid houd het bij baggybroekenXD


    Some angels have no wings.

    Nee want ik wil nog jury worden en ik wil weten aan de hand van wat jullie beoordelen ! ö want ik word hier nooit eens ergens jury van wet ik vel wat dan ! ö vind ik niet eerlijk >.<


    All was well.

    Mijn camera is zo kapot =( Echt kut
    Enik mag denkik geen oude foto zonder sign geven....


    Your make-up is terrible

    Nee want ik wil nog jury worden en ik wil weten aan de hand van wat jullie beoordelen ! ö want ik word hier nooit eens ergens jury van wet ik vel wat dan ! ö vind ik niet eerlijk >.<


    maar zo is het leven nu eenmaal.je kunt niet alles krijgen wat je wil hebben.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)

    maar zo is het leven nu eenmaal.je kunt niet alles krijgen wat je wil hebben.


    Jij moet mij jury maken ! ö trouwens waarom heb je die andre gekozen en mij niet ? :')


    All was well.

    (...)

    Jij moet mij jury maken ! ö trouwens waarom heb je die andre gekozen en mij niet ? :')

    -Geeft slaappillen-
    Ga jy maar slapen (: Over 1 jaar praten we er wel over. Wanneer je wat ouder bent. x')


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    -Geeft slaappillen-
    Ga jy maar slapen (: Over 1 jaar praten we er wel over. Wanneer je wat ouder bent. x')


    oké dan ben ik like dorenroosje en win ik die wedstrijd zo :')


    All was well.

    (...)

    Jij moet mij jury maken ! ö trouwens waarom heb je die andre gekozen en mij niet ? :')


    maar waarom doe je daar nu zo moeilijk over ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Proficiat aan de juryleden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    oké dan ben ik like dorenroosje en win ik die wedstrijd zo :')

    Dan doe je toch lekker mee? --'
    I don't see your problem x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    kanidaten gezocht ;o !!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wil niemand Miss Quizlet worden ? :[


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wil niemand Miss Quizlet worden ? :[

    In je andere topic waren er toch een aantal? O.O


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    In je andere topic waren er toch een aantal? O.O


    ik weet het ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    en daarstraks waren er nog zoveel meisjes die mee wouden doen :[


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.