• yow iedreen,,
    jah gulle ebt da waarscheinlijk al gleze ovr bill die "homo" is ma is da waar enzuu,, jah kunde gulle my daar meer over vrtelle?? en zegge wa bill daar op zegt?

    (...)
    dat is geen goed excuus.
    ik ben ook uhm half kip en ik schrijf ook goed! :]


    jah sry dak nii zu perfect schrijf enzuu éé
    ben ok mar half kat en k kan amper schrijve xP

    (...)

    maar ontopic,
    als jij denkt dat Bill Homo is, lekker blijven denken :Y)



    Yepp, Helemaal mee eens. ;) Succes met denken ofsoo? =]


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    jah sry dak nii zu perfect schrijf enzuu éé
    ben ok mar half kat en k kan amper schrijve xP



    Zegge we net dat dit een ontopic word, Gaat ze het zelf nog ff zeggen!:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Zegge we net dat dit een ontopic word, Gaat ze het zelf nog ff zeggen!:Y)


    ??!! --'

    (...)

    ??!! --'



    Laatmaar! x'] :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Die vraag kun je blijven stellen, je zult er nooit het ware antwoord op krijgen. Niet nu, in elk geval. Ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken. Je hoeft de roddels niet te geloven, maar je hoeft 'Nein, ich bin nicht schwul' ook niet te geloven, het is maar net hoe je dat wilt/doet.
    Ik snap gewoon niet waar iedereen zich zo druk om maakt, het is je man niet, je vriendje niet, who cares? Als het je verloofde was zou ik er alles aan doen om erachter te komen of Bill homo is, maar hij is mijn/jouw verloofde niet, zal hij nooit worden ook.
    Dus maak je er niet zo druk om.
    En al wás Bill homo, laat hem.


    -

    Eerst horen dan geloven toch?
    Zolang als Bill niks zegt kunnen wy hier ook niet over oordelen. Ik vind dat Bill gewoon Bi is. Wat ook duidelyk te zien is. Maar wie weet is hy wel gewoon Hetero? Boeiend ><


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja klopt hij is homo


    >.<


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik heb totaal geen idee. Maar zelfs als hij homo of bi is, wat maakt het uit? Het blijft toch nog altijd gewoon Bill?
    Trouwens, zolang dat ze er mooi uitzien, vind ik homo's juist super schattig :X
    En dat meen ik..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    maakt het uit?


    Als je maar een ananas hebt..

    Dit soort Topic's mocht toch niet meer? Of ben ik nou gek?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bill en hetero gaat niet samen, ik denk dat hij Bi is. Want hoe hij zich gedraagt kan je geen hetero noemen ^^ I'm sorry.


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Nee, ik denk niet dat hij liegt tegen iedereen als hij zegt "ich bin nicht schwul". Trouwens, dan zou Tom hoogstwaarschijnlijk ook homo zijn, want er is bewezen dat als je een eeneïge tweelingbroer/zus hebt, er 99% kans is dat je allebei homo/hetero bent. Ik denk dat zijn vrouwelijk gedrag gewoon bij zijn stijl hoort. En vroegere vriendinntetjes zeggen toch ook allemaal dat hij volledig hetero is?! Hij is speciaal, maar ik ken ook iemand die erg vrouwelijk is, maar getrouwd is en twee kinderen heeft. Het kàn echt wel...


    Got up on the wrong side of life today

    hij kan geen 'homo' zijn aangezien hij op meisjes valt,, en als hij wel op jongens valt dan zoudie bi zijn ,,

    Nee joh.
    Hijs lesbie.