Iku was als baby heel vervelendxD
Als ik iets voorgeschoteld kreeg spuugde ik het meteen weer uit.En ik huilde altijd in de nacht zodat m'n ouders ni konden slapen.Kortom: ik was een engeltje x']
Een vreselijk iemand.
Ik huilde al als iemand anders me vastpakte die niet mijn moeder was. Zelfs als mijn vader me vastpakte!
Voor de rest heel verlegen zoals altijd, maar ook spelen en brabbelen tegen mijn tweelingzus.
If you had never come out of the blue, I would've stay
Toen ik twee jaar was at ik niets. Geen groente, niets. (is niet veel veranderd maargoed 8D)
Ik ben nooit kaal geweest, ben geboren met een kop vol haar.
Er lagen twee Esmee's op de afdeling en ik werd de 'Esmee met het grote haar' genoemd. (;
Ik was heel ondeugend. Iedereen vond mij schattig. >_<
Ik was een liefkind. Ik sliep heel de dag door, tot mijn 2 jaar. Ik huilde nooit en lachte veel. Alleen bij het eten was ik lastig. Ik lustte niets. Maar dan ook echt niets, zelfs geen melk.
Vreselijk.
De eerste paar weken heb ik bijna alleen maar gehuilt. Of van de honger of van de buikpijn, want ik was allergisch voor melk:'). En het duurde 2 weken ofzo voor ze dat door hadden. Daarna kreeg ik iets te eten wat verdacht veel op cement leek:')
En bij mijn geboorte was ik nog bijna dood ook omdat ik de navelstrenk om mijn nek had gewikkeld(lol)