• ik heb elk uur voor Nederlands gewoon omdat we hebben zitten babelen in de klas toen hij naar de wc was en de directeur kwam binnen om te klagen enz. en toen kwam die Meneer Dauwe binnen en zij hij toen dat de directeur weg was dat we ons agenda moesten pakken en heeft hij elk lesuur ons een toets laten opschrijven.
    mag dat eigenlijk?


    c'est mon lamour pour toi.

    Volgens mij niet!Ö
    Van mij iniedergeval niet!:Y)

    Wat een kutstreek!¬¬

    Stomme Leraren!>.<


    everything, in time

    Wohoooh. o.O Nou, dat doen onze leraren niet. Ze geven meestal wel veel op, maar niet voor elk lesuur een toets. Pff, ik zou staken.

    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Voor élk lesuur? o.O
    Welke sicko bedenkt dat? Bij mij vallen de speciaal ingevoerde toetsuren regelmatig uit, omdat ik dan gewoon geen proefwerk heb.


    I clicked my heels and wished for you.

    Doen ze bij ons niet, aah lang leve 1e klassers :Y)
    Ik weet niet of dat wel mag.

    Bij ons doet de Fransdocent elke les PW T.T


    Candycorekid.

    Mijn leerkracht Nederlands is een heks.
    Ze vroeg me vandaag iets in de klas, maar omdat iedereen aan het praten was verstond ik haar niet.
    'Je bent dus weer niet aan het opletten, ZOALS GEWOONLIJK', was haar antwoord toen ik vroeg haar vraag te herhalen.
    Wórtel is going down.

    Dan mag helemaal niet.
    Bij ons tenminste niet.
    Wij mogen maar per dag, één GP en ik weet niet hoe veel SO's XD

    Ik heb het ook al is gehad, voor elk lesuur een toets, en geen kleintjes, en we hadden niet eens straf ofzoo, zo was da gewoon gepland. En, niemand van de leraren wilde dus zijn of haar toets verplaatsen hé! Stommerikken --'


    007

    Mijn leerkracht Nederlands is een heks.
    Ze vroeg me vandaag iets in de klas, maar omdat iedereen aan het praten was verstond ik haar niet.
    'Je bent dus weer niet aan het opletten, ZOALS GEWOONLIJK', was haar antwoord toen ik vroeg haar vraag te herhalen.
    Wórtel is going down.


    De mijne is ook zo. Echt zo'n lelijke, oude heks. Ze heeft er de kin voor en de houding, zo'n beetje krom. :') Als ze ooit een pot groene verf over haar heen krijgt is het plaatje helemaal af. Hmm… Misschien nog een idee. :Y)

    Oh en by the way, verplaatsing naar School.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    geen idee of dat mag. lees het schoolregelement door. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.