• ik en een vriendin kwamen niet meer bij, wij moesten van het rechterlid -12 aftrekken ><, omfg we moesten zo erg ons best doen niet in de slappe lach te raken xD

    en we zitten met biologie in het boekje "voortplanting" daar doen ze egt alsof we gek zijn x3
    we hebben een practicum om te kijken hoeveel cl water een maandverbandje en hoeveel cl water een tampon kan opnemen x3
    ik vraag me nog steeds af wat we hiervan moeten leren x3, laat staan de jongens ><


    what about you? any funny school stuff?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    Die van ons is een ouwe lul maar wel grappig zegt ie dat ie naar plastisch chirugie is geweest gaan we verluistere roept ie ineens : nee geen borstvergroting! iedereen ligt dan dubbel en dan zeg ik zo: een schaamlipcorrectie dan? Maar het was geweldig :d'

    Gelukkig dat 'ie dan nog grappig is. ;D
    En omg, een schaamlipcorrectie. x'd Haha!

    Wij moesten gezellig allemaal een condoom om een piepschuimen piemel doen. Alleen toen zat er allemaal glijmiddel aan onze handen, en we mochten het er niet afwassen x.x


    wij moeten een condoom om een dildo doen x3
    yippie..
    en wij maken nu een seks kwartet^^
    en ik moet tekenen x3
    ghehe mijn penis gaat vet mislukken ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    We hadden ook een keer met wiskunde een spel gedaan, waren we allemaal een cijfer;
    LIke; omg!
    en dan zei die leraar opeens;
    Ga u nu vermenigvuldigen met iemand anders
    Heel de klas in een deuk


    zou ik ook in een duek van liggen xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)

    wij moeten een condoom om een dildo doen x3
    yippie..
    en wij maken nu een seks kwartet^^
    en ik moet tekenen x3
    ghehe mijn penis gaat vet mislukken ><


    Nee hoor CC jij kan heeeel goed tekenen,, ik moet ze uitknippen xD datgaat pas verneukt worden


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)
    Gelukkig dat 'ie dan nog grappig is. ;D
    En omg, een schaamlipcorrectie. x'd Haha!

    Hij is wel cool en kan goed uitleggen altijd handig xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Hij is wel cool en kan goed uitleggen altijd handig xd'

    Haha, inderdaad handig. (:
    Die van ons legt ook echt goed uit. Na 2 jaar ofzo snap ik het eindelijk. ;d En hij is de eerste coole wiskunde leerkracht.

    (...)

    Nee hoor CC jij kan heeeel goed tekenen,, ik moet ze uitknippen xD datgaat pas verneukt worden


    ghehhehe net zoals mijn HIV tekening zeker ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    bij mij moet ook altijd iedereen lachen als zij aftrekken zegt^^
    en dat is het ook wel...


    I am an idiot, I move.

    haha,wij hebben kastjes opschhol die nig juist groot genoeg zijn om iemand in te laten kruipen.
    dus we dacheten onze wiskundeleerkrachte een beet te nemen.Een van ons kroop in een katsje op de anderste rij (er zijn er vier) en di edeeden we dan dicht.en het kastje rebovn hebben we opengezet en we gingen er allemaal rond staanen keken supergeintereseerd en zo.en toen dat mens afkwam en vroeg wat er was wees er een van ons naar dat open kastje en zij dat er iets inzat.en toenging dazt mens zo heel dicht kijken omdat ze nx zag.n toen sprong die andere uit dat kastje er onder.totaal voorspelbaar maar ze lschrok zich dood......:D

    Wij moesten gezellig allemaal een condoom om een piepschuimen piemel doen. Alleen toen zat er allemaal glijmiddel aan onze handen, en we mochten het er niet afwassen x.x

    Ja dat heb ik ook gehad x3 Goh,ik zit bij du op school. Maar die penissen waren echt mega lol x'D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    meid je wil niet weten .wat de juf wilt doen met ons boekje voortplanting.
    1 precies de zelfde proef.
    2 Condooms omdoen.
    ik zit zo te denken wat the fuck man.

    Dat spul ken ik al


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Pfff...wiskunde krijg ik van een oude zak die mij een probleemkind noemt...
    En vorig jaar hadden we dat ook van voortplanting :]
    Maar bij ons liet hij geen echte condoom enz zien want hij was ze vergeten zei 'ie^^
    Duzz zei hij: "op internet staan afbeelingen, ik zal er jullie laten zien" xD
    Typte hij dat in bij google afbeeldingen en liet ie dat zo op dat projector-geval zien...haha, allemaal foto's van naankte mannen met een condoom om xD Hij zo "Euh, ja..ik laat ze jullie volgende week wel zien." en toen sluitte hij het..xD


    Live for something or die for nothing

    vorig jaar hebben we delen van de penis door elkaar gehaald en toen moesten we heel hard lachen. het voorlichaam. een combinatie van het zwellichaam en de voorhuid. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja, in mijn klas ist meestal grappig ja xD
    ookal zijn we maar me 6, maar meestal me 4 of soms 5 omdat de huppels niet komen opdagen xD
    2 huppels, de rest is leuk xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    meid je wil niet weten .wat de juf wilt doen met ons boekje voortplanting.
    1 precies de zelfde proef.
    2 Condooms omdoen.
    ik zit zo te denken wat the fuck man.

    Dat spul ken ik al


    ghehehe idd.^^
    wie werkt er hier nog meer uit het boekje VITA natuur? ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT