• Hallo.

    Ik had een tijdje geleden een stand alone geschreven. Ik kreeg een lieve reactie van DutchAngel dat ze wel benieuwd was naar hoe het verder ging. Het bracht me op het idee er een mini-serie van te maken. Alleen ik weet het niet zeker. Ik heb er een soort slag zin in geschreven die het einde aan geeft maar toch zou ik er zou een verolg op kunnen schrijven.
    http://www.quizlet.nl/quiz/274996/vanaf-deze-dag-zal-ik-weer-een-engel-zijn-die-niet-gevallen-is-voor-jou-stand-alone/
    Dat is de stand alone ik zou het zeer waarderen als jullie hem maakten en in dit topic even posten op jullie vinden dat ik het zo moet laten of er een mini-serie van moet maken.

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doe gewoon, da´s togh cool?


    Eva


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb al eerder gemelt, dat je het moet doen en dat je dan een superlieve reactie krijgt van mij :]

    Ja but ik weet toch weer niet ik ben bang dat ik hem verneuk xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Túurlijk niet! hij zal vast mooi worden. :]

    Nou ik weet het niet :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet doen waar jezelf het beste bij voeld (nerd)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mmmm dan maak ik ooit nog wel eens een andere mini-serie ik ben bang dat ie anders niet mooi is ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.