ik ben zelf ook opzoek naar nederlandse boeken over vampiers. moeilijk te vinden & aangezien ik niet zo goed in engels ben dat ik engelse boeken kan lezen heb ik dus ook het hele internet al gehad. ik heb deze boeken gelezen:
the vampire diaries alle 2 de boeken
huis van de nacht- verkozen & verraden
vamps- bloed mooi & bloed zusters & nachtleven
de vegas vampiers- hoog spel & beet & bloedlink
de kus van een vampier
academicus vampyrus- schaduw kus & ijskoud & nog deel een k weet alleen zo niet meer hoe die heet
er zijn ook nog meer boeken die erg leuk zijn, maar die niet over vampieren gaan. maar wel met een heel mooi liefdes verhaal met onsterfelijken en andere 'wezens' die niet helemaal menselijk zijn. maar je vroeg om vampier boeken dus dat was het dan wat ik zou kan bedenken. als er nog een Nederlands boek is die er niet tussen staat & wel heel leuk is wil je het dan even zeggen?
Een adembenemende pageturner over rampspoed en overleving, opoffering en hoop. Het epische plot, de onvergetelijke personages en het krachtige proza van Justin Cronin zorgen ervoor dat De oversteek de meest veelbelovende roman van 2010 is.
De zesjarige Amy Harper Belafonte, verlaten door haar moeder, is de dertiende proefpersoon in een geheim project van de Amerikaanse overheid. Een experiment dat volledig misloopt wanneer de eerste twaalf proefpersonen – die besmet zijn met een dodelijk virus – ...