• Nouw,, ik had een vraagje..
    jhe hebt tog,, dat als jhe foto's van concerte maakt en alles, en die op Internet zet,, jhe jhe naam en zo er in kan zetten, zodat niemand hem kan stelen ?
    Nu had ik daar een paar vraagjhes over,, want mijn 'Vriendin' Heeft met mijn foto lopen sowen, terwel ik hem dus gemaakt had ><
    Dus, weet iemand van jullie met wat voor Progama jhe dat kan doen?
    en kan dat ook bij filmpjes ??
    Xx. B.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    JHa,, terwel de helf half mislukt is,, omdat jhe een Stood kreeg ><
    Maar, ze voor de zekkerheid tog maar, Egt van jouw maakt.. x']
    egt of iemand mijn Foto's steelen ><
    Behalfen me vriendin dan ><
    Tjha, wie wil nouw niet met een uitvergroote Bill foto lopen, waar die in jhe camera kijkt,, behalfen ik dan.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha echt heah, dat heb ik ook bij een heleboel fotos echt iritant dan denk je een helemooie foto te kunnen maken en dan krijg je net op dat moment een stoot van iemand -_-''
    Ja pcies ik doe t ook altijd gewoon voor de zekerheid vooral als ik ze op hyves ofzeuw zet.
    Das best lullig dat je vriendin -nog wel!= het van je steelt...
    Haha inderdaad, wie wil dat nou niet x]


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Jha,, Darom,, ik had die op Hyves, en paar dagen later stond mijne foto bij die van ander, en er heel groot boven 'IK GEMAAKT' Grr ><
    en nu heb ik lekker geen Hyves meer :]
    Maar. zo is mijn vrien nu eenmaal ><
    maar niet eens na afloop dankjhe wel,, en dan jat ze wel mijn foto ><
    EN ik had er dus een van heel mooi gichtbij, eindelijk helemaal sgerp gesteld, maak ik foto nhee, duuwt dat kind me opzij ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pff, vat het niet verkeerd op hoor, maar lekkere vriendin is dat O_x En ze is ook niet echt dankbaar voor de dingen die je doet voor dr. Hoezo heb je geen hyves meer dan? Ö
    Aargh, das echt fxcking kut dan.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    photoscape


    Gilles (ll)

    Pff, vat het niet verkeerd op hoor, maar lekkere vriendin is dat O_x En ze is ook niet echt dankbaar voor de dingen die je doet voor dr. Hoezo heb je geen hyves meer dan? Ö
    Aargh, das echt fxcking kut dan.

    OMdat ik er niks van snapte.. x']
    en ik was enor Deprie die dag, en tone had ik ook mijn Quizlet verwijdert,, en mij Pf enzo..
    dus,, en eigenlijk heb ik op een of andere manietr nooit Hyves van me ma gemogen hebben ><
    terwlijl ik er heel veel vrienden door terug heb gevonden..
    En jha, weet hoe dankbaar ze wel niet is.. ><
    en nha die dag,, heb ik nooit meer tegen haar gepraat. ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    OMdat ik er niks van snapte.. x']
    en ik was enor Deprie die dag, en tone had ik ook mijn Quizlet verwijdert,, en mij Pf enzo..
    dus,, en eigenlijk heb ik op een of andere manietr nooit Hyves van me ma gemogen hebben ><
    terwlijl ik er heel veel vrienden door terug heb gevonden..
    En jha, weet hoe dankbaar ze wel niet is.. ><
    en nha die dag,, heb ik nooit meer tegen haar gepraat. ><


    O ghehe :') Ik dacht ook eerst dat het heel moeilijk is enzeuw maar het valt best mee hoor. Ik wou eerst ook nooit hyves aanmaken, maar na veel gezeur van vrienden heb ik het toch aangemaakt XD
    O, ja mijn ouders zijn ook zo -_-'' Ik mag wel hyves maar geen fotos van mezelf erop... En dan is het best iritant om 1000x uit te leggen wie je bent als je mensne toevoegt omdat je geen foto hebt -_-''
    Maar dan kan je haar niet echt een vriendin meer noemen toch :'] Ja das te begrijpen...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Paint!^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    UhUh,, Ik heb nu ook wel weer Partyflock,, alleen hyves ben ik te lui voor..
    dan kom ik er heel lang niet op,, en dan moet jhe opeens 100de berigten gaan verwijderen ><
    en op PF word ik gestalkt door vn die vieze gozertjes die jhe dan PB berigten aan sturen,, egt razig gewon!
    En,, EN ik heb er nu 50 gedaan!! :]
    Dus ik stp >< NiET DAT IK VEDER KAN,, WAT DE HEFT STAAT NOG BIJ ME VADER OP DE PC,, DUS BEN NOG LANG NIET KLAAR ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OKe ik gha weer evne heel stom doen ><
    ik weet nu hoe ik het doet en alles, maar hoe maak jhe die letter grooter,, ;o
    Ik had iets heel mooits in Word gemaakt,w at ik er in wouw zetten, maar nu blijft het heel klein in die Paint ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    gewoon er met het potlood of kwastje van paint iets overheen schrijven^^


    I am an idiot, I move.

    gewoon er met het potlood of kwastje van paint iets overheen schrijven^^

    daar is het dus te klein voor,, en dan vor het heel lelijk, en alles behalfen leesbaar.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    UhUh,, Ik heb nu ook wel weer Partyflock,, alleen hyves ben ik te lui voor..
    dan kom ik er heel lang niet op,, en dan moet jhe opeens 100de berigten gaan verwijderen ><
    en op PF word ik gestalkt door vn die vieze gozertjes die jhe dan PB berigten aan sturen,, egt razig gewon!
    En,, EN ik heb er nu 50 gedaan!! :]
    Dus ik stp >< NiET DAT IK VEDER KAN,, WAT DE HEFT STAAT NOG BIJ ME VADER OP DE PC,, DUS BEN NOG LANG NIET KLAAR ><

    Zo ben er weer ^^
    Ojaa PartyFlock ken ik ook, maar dat heb ik nooit gehad. Snap er namelijk niets van. Heb wel, Fiestainfo en PartyPeeps gehad. Maar die heb ik ook allemaal verwijdert. Ja, dat had ik dus ook en daarom heb ik dus FI en PP ook verwijdert. Ieuw, jaa dat soort mensen heb je echt overal op het inet. Echt levenloze mensen allemaal.
    Haha 50 al! Dalijk denk je dat je eindelijk klaar bent en dan blijkt het dat er nog vet 60 op je Pa's pc staan XD


    Your Words They Eat Right Through Me...

    OKe ik gha weer evne heel stom doen ><
    ik weet nu hoe ik het doet en alles, maar hoe maak jhe die letter grooter,, ;o
    Ik had iets heel mooits in Word gemaakt,w at ik er in wouw zetten, maar nu blijft het heel klein in die Paint ;o

    Als je de lettertype groter of het 'kunstwerk' uit Word groter wilt krijgen in Paint dan moet je het 'kunstwerk' gewoon groter dan dat je wilt maken en dan plakken in paint en dan krijg je waarschijnlijk wel de gewenste grote. Maar meestal gaat de kwaliteit van je 'kunstwerk' wel achteruit zodra je 'm in Paint hebt geplakt. En dat is wel jammer...


    Your Words They Eat Right Through Me...