• Ja, ik heb vandaag twee keer een paniek aanval gehad en gehyperventileert. De reden: Ik had een 1.8 voor me S.O. Grammatica angels. Waar ik meer als een uur aan heb geleert voor maar twee dingen. De eerste paniek aanval kreeg ik onder de kleine pauze tijdens het praten met me lerares toen ik vertelde dat mijn moeder altijd boos werd als ik onvoldoendes haalde en als ik een 6.8 haalde meteen zei je kan wel beter dat had wel een zeven kunnen wezen! Om die grammatice te snappen heb ik 20 minuten met mijn docent gepraat en nog een uur steun uur gehad voor extra uitleg. Ik snap nu wat ik fout heb gedaan etc. De twee paniek aanval heb ik net onder het eten gehad. Ik heb het dus verteld aan me moeder en die werdt zoals verwacht heel boos en zei dat ik niet geleerd kon hebben. Terwijl ik wel dergelijk geleerd had! Toen moest ik huilen en kreeg weer zo'n paniek aanval met hyperventilatie. Ze vond dat ik me niet zo moest aan stellen etc. Ook had ik een 6 gehaald voor frans een vak dat ik heel moeilijk vind en dat weet ze. Meteen begon ze weer op me te vitten dat ik beter mijn best moest doen etc. Ze is tegewend van mij dat ik altijd de beste van de klas was. Maar nu ik vwo doe zit iedereen van het zelfde niveau bij elkaar en dat snapt ze niet dat de één hoger presteert dan de ander. Nu heb ik kei erge ruzie omdat ik zei wat ik dacht. Je hoeft verder niet te reageren maar ik wou even mijn hart luchten.

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Renée.
    Nou, ik vind dat je moeder overdrijft >,< Echt serieus. Maar, als je zélf weet dat je niet beter kan moet je je voor de vakken die je goed kan maybe minder hard 'inzetten' dan voor de vakken waar je geen knijt van snapt?
    Sterkte ermee.

    Ja, maar ik snap alle vakken alleen soms ja bak ik er gewoon geen reed van zoals met alle talen n_n dus daar leer ik extra voor terwijl ik dat ander links laat liggen en ik heb intotaal 5 talen en volgend jaar noh duits erbij dus tsjaaa. ><

    @mis1devel

    Awh echt dat is zo eng. Gelukkig heb ik dat niet. Ik begin alleeen te shaken en te schokken en naar adem te happen en dan heel snel ademen zodat ik ja je kent het wel nauwelijks lucht kan krijgen. Meestal maak ik dan van mijn handen een kommetje en probeer rustig te ademen etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.