• Ja kan je dat met je ogen open,.?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee. Hadden ze laatst nog verteld in 1 of ander wetenschapsblad.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik moet het altijd. 's ochtends als ik mascara opdoe moet ik altijd niezen. mn mascara is dan nog nat en dan moet ik proberen m'n ogen open te houden. enja, dat luk niet helemaal, dus zit het altijd nog wel een klein beetje onder mn ogen. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I dunno..

    Eigenlijk gaat dat niet, maar als het toch ging zouden je ogen eruit vliegen, omdat je tijdens het niezen heel veel druk op je ogen zet ^^

    Niet proberen dus..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Geen idee, maar ze zeggen dat je ogen dan eruit 'vallen.' Geen idee of het waar is hoor :')


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Dat gaat niet, is zelfs onderzoek naar gedaan.
    Maar sommige mensen zeggen dat als je het doet, je ogen zo wegvliegen, dat is overdreven.


    The soul needs autumn.

    het is mij ng nooit gelukt xD


    <i>I'm Already Cursed</i>

    Nee, bijna niemand kan het niet. En als je het wel kan, moet je het zeker niet doen. Door de schok van het niezen kunnen je oogspieren scheuren en als je heel veel pech hebt, vallen ze er gewoon uit. Het is heel gevaarlijk.

    Denk het niet, de mijne gaan altijd automatisch dicht xD


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Ja, ik heb het eens tegen mijn Stiefvader gezegd en hij heeft het bewezen, ik was er zelf bij:P


    We'll still love each other, forever and always. <3

    oke, ik vind het melig als je ogen er uit rollen dan heb je knikkers XD sorry lolo is melig, een ligt hier gewoon van der stoel. door de eigen grapxD


    Some angels have no wings.

    Sorry mensen, dat ik melig ben, maar goedxD agh jah ik vond me grap wel leuk


    Some angels have no wings.

    Nee, bijna niemand kan het niet. En als je het wel kan, moet je het zeker niet doen. Door de schok van het niezen kunnen je oogspieren scheuren en als je heel veel pech hebt, vallen ze er gewoon uit. Het is heel gevaarlijk.


    Zo is dat.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Like, niezen koeien?


    Your make-up is terrible

    Nee, want dan kunnen je ogen eruit vliegen [/echtwaar]


    If you had never come out of the blue, I would've stay