• Dát was het enigste wat mijn schoolgenootjes en ik vandaag tijdens de pauze hadden gedaan! Lekker met sneeuwballen gooien x)! 't Was wel leuk, maar zoals verschillende onder jullie wel weten hebben ik en mijn vriendin een stel 'stalkers' (& wij stalken ze terug), en mijn vriendin vollenbak sneeuwballen op ze gooien en ik niet omdat ze toch niet teruggooiden >.
    Nu, als het gesneeuwt heeft, doen jullie op school ook een sneeuwballengevecht of mag dat niet Ö??


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Doen ze wel. Ik niet. Veel te koud.

    De meeste doen het wel, maar als leerkrachten het zien krijgen ze direct strafstudie --'


    007

    Het heeft bij ons een maand niet gesneeuwd. Meestal zijn het de eerstejaars die er gebruik van maken want wij zitten meestal boven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja!!!
    was wel eens leuk, iedereen bekogelen xD
    de leerkrachten zaten gewoon met ons te lachen xD


    For once I want to be the car crash.

    bij ons heet het ook niej geneeuwd


    love is dead and dead is love

    Bij ons kwamen ze vijf minuten voor de bel van de pauze melden dat wie het waagde sneeuwballen te gooien meteen werd bestraft met strafstudie. En dàt maakte mijn dag goed. Ik haat sneeuw in de vorm van ballen en zeker op school.


    Tanya is de beste.

    Bij ons heeft het gelukkig niet gesneeuwd nu :'D
    Maar als er wel sneeuw ligt, dan is iedereen met sneeuwballen aant gooien. --" Ik zorg dan altijd dat ik binnen ben :'D


    Listen to what we're not saying..

    Pfff...Bij ons moet er weer zo'n fantastische regel bestaat dat je straf hebt als je met sneeuwballen gooit:((
    Als ze het zien dan heb je 2 keuzes:
    De eerste is gewoon simpelweg strafstudie.
    De tweede is: als de school uit is, dan moet je een oranje werkmannen-pak gaan halen en dan moeten alle 'gestraften' in de tuin [ja, die hebben we in onze school--'] op een rijtje gaan staan en dan mag iedereen die wil sneeuwballen naar hen gaan gooien...zonder gestraft te worden, want dan geeft de prefect toestemming om ermee te gooien^^
    Gott, wat haat ik mijn school
    !!


    Live for something or die for nothing

    Wow, sneeuw? WAAR? Waar ergens in BE/NL ligt sneeuw dan vertrek ik daar nu even heen. :Y)


    I recycle my thoughts.

    Allen naar Brugge ;D
    Haaa ik speelde in de sneeeuw en was zeikenat (:

    bij mij was er geen sneeuw -__- maarja xD


    You can't touch music but music touch you

    Ghehe, hier was er geen sneeuw =O


    I don't need words to feel those lips.