• Je hebt het 'TH=Hot-club' topic vast wel gelezen? Goh, ik mag daar mijn mening nieteens geven.
    Lees maar na. Ik heb gewoon mijn mening genoemd, en daar wordt op gereageerd. Vervolgens gaan der meerderen tegen mij lopen te zeiken.
    Sorry, ik erger me hier echt aan. Ik ga geen namen noemen, zo ben ik niet, diegene voelen zich zelf wel aangesproken.
    Is het nu dan ook verboden je mening te geven or something?


    -

    En toen ging de schuld weer op mij.
    Weetje, sluit dit topic maar jonge.
    Of die beledigde aapjes komen hier weer.


    -

    Weet je, jij wilt respect, respect moet je verdienen door respect te geven, leer eerst dat én dan kom je nog maar eens terug voor respect! Dat krijg je niet zomaar!

    MEUH (cat) Ze dropt gewoon haar mening en dat moet je respecteren of je het er nou mee eens bent of niet. Een mening zegt iets over hoe die ander denkt en is in zijn/haar persoonlijkheid. Iedereen is anders leer dat eens respecteren ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet je, jij wilt respect, respect moet je verdienen door respect te geven, leer eerst dat én dan kom je nog maar eens terug voor respect! Dat krijg je niet zomaar!



    Ik hoef jou respect niet.


    -

    En toen ging de schuld weer op mij.
    Weetje, sluit dit topic maar jonge.
    Of die beledigde aapjes komen hier weer.

    MEUh(cat)
    Dan fans van nu zijn gewoon te licht geraakt owja en dan is het ook mijn schuld want ik uit der ook mijn mening en je word er meteen aangevallen ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En toen ging de schuld weer op mij.
    Weetje, sluit dit topic maar jonge.
    Of die beledigde aapjes komen hier weer.

    Kom op zeg!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Je hebt het 'TH=Hot-club' topic vast wel gelezen? Goh, ik mag daar mijn mening nieteens geven.
    Lees maar na. Ik heb gewoon mijn mening genoemd, en daar wordt op gereageerd. Vervolgens gaan der meerderen tegen mij lopen te zeiken.
    Sorry, ik erger me hier echt aan. Ik ga geen namen noemen, zo ben ik niet, diegene voelen zich zelf wel aangesproken.
    Is het nu dan ook verboden je mening te geven or something?


    ligt eraan hoe je je mening geeft xD
    Als je bijvoorbeeld zegt:'Rot op met TH, TH is egt stom!' ( voorbeeld )
    jaa.. op die manier mag het niet nee..
    maar als je zegt van 'Th is niet helemaal mijn stijl, ik vind de muziek niet zo heel erg mooi.' zo iets... ( voorbeeld ) mag dat wel natuurlijk ;)


    Love, Artemisia

    Je hebt het 'TH=Hot-club' topic vast wel gelezen? Goh, ik mag daar mijn mening nieteens geven.
    Lees maar na. Ik heb gewoon mijn mening genoemd, en daar wordt op gereageerd. Vervolgens gaan der meerderen tegen mij lopen te zeiken.
    Sorry, ik erger me hier echt aan. Ik ga geen namen noemen, zo ben ik niet, diegene voelen zich zelf wel aangesproken.
    Is het nu dan ook verboden je mening te geven or something?


    ligt eraan hoe je je mening geeft xD
    Als je bijvoorbeeld zegt:'Rot op met TH, TH is egt stom!' ( voorbeeld )
    jaa.. op die manier mag het niet nee..
    maar als je zegt van 'Th is niet helemaal mijn stijl, ik vind de muziek niet zo heel erg mooi.' zo iets... ( voorbeeld ) mag dat wel natuurlijk ;)


    Love, Artemisia

    Kijk nu, ze geeft gewoon d'r mening en er zijn al mensen die het niet kunnen hebben --"


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    ligt eraan hoe je je mening geeft xD
    Als je bijvoorbeeld zegt:'Rot op met TH, TH is egt stom!' ( voorbeeld )
    jaa.. op die manier mag het niet nee..
    maar als je zegt van 'Th is niet helemaal mijn stijl, ik vind de muziek niet zo heel erg mooi.' zo iets... ( voorbeeld ) mag dat wel natuurlijk ;)


    Ja, ik zei hgewoon dat ik het onzin vindt, you know. Dat is mijn mening. Ik ben trouwens niet de enige die dat zegt.
    En tja, ze kunnen der niet tegen.


    -

    Kijk nu, ze geeft gewoon d'r mening en er zijn al mensen die het niet kunnen hebben --"


    Dan moet je dat ene topic lezen dude o:


    -

    Mijn mening is:
    LAAT ELKAAR IN JE EIGEN WAARDE GA NIET ONNODIG TOPICS OPENEN EN LEEF GWN LEKKER VEDER MET JE EIGEN MENING. VAL ELKAAR DAAR NIET LASTIG MEE EN DOEG! BEKIJK HET MAAR.
    Poeh das eruit


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik vind zowat elke thfan irritant.

    Mijn mening is:
    LAAT ELKAAR IN JE EIGEN WAARDE GA NIET ONNODIG TOPICS OPENEN EN LEEF GWN LEKKER VEDER MET JE EIGEN MENING. VAL ELKAAR DAAR NIET LASTIG MEE EN DOEG! BEKIJK HET MAAR.
    Poeh das eruit


    Ik respecteer jou mening gewoon hoor.


    -

    ik vind zowat elke thfan irritant.


    haha. xD


    -

    Weet je, jij wilt respect, respect moet je verdienen door respect te geven, leer eerst dat én dan kom je nog maar eens terug voor respect! Dat krijg je niet zomaar!

    Nee,hier ben ik het niet mee eens.Ik vind dat iedereen respect verdiend.Of die gene jou niet respecteerd of niet.Je moet die gene gewoon respecteren.Tenminste zo heb ik het geleerd;]


    Cómo no te voy a querer..