• Daar ga je me dit jaar zeker en vast tegen komen.^^

    Normaal ging ik vorig jaar ook al maar toen was ik op Kamp maar dit jaar ga ik dus. En als mijn moeder haar woord houd ga ik van Vrijdag avond tot zondag avond,, Maar ik betaal gewoon een deel zelf. Ik heb der nu al zin in^^


    *He's the one.

    Omg ik ging ook naar rock werchter gaan,
    maar mijn tent is kapot

    en 4 juli is het tmf awards outdoor in HollandxD En i kging daar mss ook naar toe gaan dus nu weetk ik niet meer wat ik moet doenxD

    maar nr Rotterdam voor de TMFAwards is wel goedkoper, maar Rock werchter is zaleg.

    En wss wordt het die TMF Awards omdat ik geen geld voor Werchter heb omda tik Florida al een deel moet betalen><


    Dat klinkt ingewikkeld naja succes x'D


    *He's the one.

    Ik moet me ticket zelf betalen dus dat gaat veel kosten weet iemand de prijzen. Ik ga waarschijlijk van Vrijdagavond omdt ik vrijdag nog een hele dag moet werken tot zondagavond. En maandag moet ik ook weer gaan werken x'D


    *He's the one.

    Ik moet me ticket zelf betalen dus dat gaat veel kosten weet iemand de prijzen. Ik ga waarschijlijk van Vrijdagavond omdt ik vrijdag nog een hele dag moet werken tot zondagavond. En maandag moet ik ook weer gaan werken x'D

    Als je combi gaat is het iets rond €170, meen ik. Enja, als je 3 dagen gaat zal je ook vast een combi ticket kopen. ;d

    (...)

    Ze zeggen dt het geen WB meer si dit jaar maar andere zeggen wel maar ik ag eens kijken op de site^^


    IS er wel toch? oÔ Madonna komt daar heen x D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Als je combi gaat is het iets rond €170, meen ik. Enja, als je 3 dagen gaat zal je ook vast een combi ticket kopen. ;d


    Oké, véél sparen dus x'D


    *He's the one.

    (...)

    IS er wel toch? oÔ Madonna komt daar heen x D


    Ja ik weet het, Sorry maar ik dcht van niet maar het is dus wel op 11 juli^^


    *He's the one.

    (...)

    Oké, véél sparen dus x'D

    Ha. Al heb ik al speciaal gespaard ervoor. ;D En ook voor Pukkelpop. (:

    (...)
    Ha. Al heb ik al speciaal gespaard ervoor. ;D En ook voor Pukkelpop. (:


    Mss als ik geluk heb dn legt me moeder bij, maar ik hab al 170 euro I think maar ik ehb een metekint waar ik geld aan moet geven dus x'D


    *He's the one.

    (...)

    Mss als ik geluk heb dn legt me moeder bij, maar ik hab al 170 euro I think maar ik ehb een metekint waar ik geld aan moet geven dus x'D

    Hopelijkt legt je mama dan bij. ;D En ha, dat heb ik dan weer niet. :} Nouja, het is wel leuk natuurlijk!

    (...)
    Hopelijkt legt je mama dan bij. ;D En ha, dat heb ik dan weer niet. :} Nouja, het is wel leuk natuurlijk!


    Tja maar ik haal het wel hoor^^
    en dan zeggen dt me vader en vier dagen gratis zit en er nog betaald voor wat, logisch ook als hij der moet gaan werken alleen weet ik niet of hij dit jaar nog doet, x'D


    *He's the one.

    Aaaahhh Werchter! Ik ga er dit jaar echt naar toe gaan! Ik kijk er al naar uit!

    Jup ik ook Twee dagen en een avond,^^ en als ik niet mag dan ga ik heel hard gillen^^


    *He's the one.

    iiiiiiiiiiik wil coldplay zien :k. en The Killers.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Tja maar ik haal het wel hoor^^
    en dan zeggen dt me vader en vier dagen gratis zit en er nog betaald voor wat, logisch ook als hij der moet gaan werken alleen weet ik niet of hij dit jaar nog doet, x'D

    Ha, goed dat je het gaat halen. Anders zou het zonde zijn!
    En whoaa, wat sjiek van je vader. Nice! XD

    iiiiiiiiiiik wil coldplay zien :k. en The Killers.

    IDEM!