• Daar ga je me dit jaar zeker en vast tegen komen.^^

    Normaal ging ik vorig jaar ook al maar toen was ik op Kamp maar dit jaar ga ik dus. En als mijn moeder haar woord houd ga ik van Vrijdag avond tot zondag avond,, Maar ik betaal gewoon een deel zelf. Ik heb der nu al zin in^^


    *He's the one.

    wat is datxD


    Better to leave than to be gone.

    Rock Werchter ken je dat niet oO

    Dat is like Tha Festival of Tha Year.


    *He's the one.

    normaal ging ik met mn bf een dag mar ze is dan in Turkije dus tgaat ni door ma je vint ons wel op Marktrock en Werchter Boutique.als ik mag van m'n ma tenminste:$:(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Rock Werchter ken je dat niet oO

    Dat is like Tha Festival of Tha Year.
    Wha nee, dat zijn WGT en Rock am Ring x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Wha nee, dat zijn WGT en Rock am Ring x]


    Eeeeuhm ik blijf bij Rock Werchter^^


    *He's the one.

    normaal ging ik met mn bf een dag mar ze is dan in Turkije dus tgaat ni door ma je vint ons wel op Marktrock en Werchter Boutique.als ik mag van m'n ma tenminste:$:(
    Xx


    Ze zeggen dt het geen WB meer si dit jaar maar andere zeggen wel maar ik ag eens kijken op de site^^


    *He's the one.

    Oeeeeeeeeeh. Rock Werchter :'D.
    Ik ga misschien 1 dagje, als de ouders meezitten en de groepen :').


    Tanya is de beste.

    (...)

    Ze zeggen dt het geen WB meer si dit jaar maar andere zeggen wel maar ik ag eens kijken op de site^^

    Ja, ik dacht van wel. Met Madonna op de lijst. =='


    Tanya is de beste.

    Oeeeeeeeeeh. Rock Werchter :'D.
    Ik ga misschien 1 dagje, als de ouders meezitten en de groepen :').


    COLDPLAY, METALLICA, PLACEBO EN THE KILLERS

    die zijn al bekend en van Madonna heb ik ook iets gehoord.

    Mijn moeder gaat wel akkoor en mijn vader die loopt daar toch rond dus, me meoder zei dat ik vn vrijdagavond tot zondag mocht dus nu hopen dat ze het meende^^


    *He's the one.

    Whoaaa, ik ga ook! XD
    Normaal ga ik ook combi. Want de 2 vorige jaren mocht ik telkens maar 1 dagje omdat ik nog te jong was ofzo. -_-"

    Ik wil ook gaan :Y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ja, ik dacht van wel. Met Madonna op de lijst. =='


    Ach we zullen het wle gauw genoeg weten^^


    *He's the one.

    Omg ik ging ook naar rock werchter gaan,
    maar mijn tent is kapot

    en 4 juli is het tmf awards outdoor in HollandxD En i kging daar mss ook naar toe gaan dus nu weetk ik niet meer wat ik moet doenxD

    maar nr Rotterdam voor de TMFAwards is wel goedkoper, maar Rock werchter is zaleg.

    En wss wordt het die TMF Awards omdat ik geen geld voor Werchter heb omda tik Florida al een deel moet betalen><


    Get outta my head!

    En The Killers komen! Die wil ik zo graag opnieuw zien. :} En Coldplay wil ik ook al zien! ^^

    Ow ja ik heb net de site gevonden van WB 2009, ndeed madonna komt dus het is wel WB sorry vergeef me^^


    *He's the one.