• Gisteren huurde ik 'we like to party', was er een kind met een véél te diepe décolté, maar daar hing haar sjaal over. Opeens trekt een vriend van haar die sjaal een beetje op de zijkant, zegt zij 'Zeg Kevin!' en dan vraagt ze aan de persentator 'staat het u aan?' op haar borsten bedoelt. Like omg.

    *opent veel te veel nutteloze topics ><*

    * We like to party is een programma op JIMtv.


    -

    Bedoel je van dat programma?
    En omg die meid, wtf?

    tis maar wat je leuk vindt. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dom programma.
    Erg stom, ik ken iemand die kei blij was omdat ze gefilmd was daardoor, gelukkig hadden ze dat niet uitgezonden.
    'k ben ook blij dat ze altijd naar fuiven ver uit de buurt gaan, heb echt geen zin om die ooit tegen te komen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dom programma.
    Erg stom, ik ken iemand die kei blij was omdat ze gefilmd was daardoor, gelukkig hadden ze dat niet uitgezonden.
    'k ben ook blij dat ze altijd naar fuiven ver uit de buurt gaan, heb echt geen zin om die ooit tegen te komen.

    Nouja, ik vind het wel een leuk programma, maar sommige mensen gaan gewoon te ver.


    -

    Hahahaha. Ik vind het echt een super grappig programma, kan er niet aan doen :'D.


    Tanya is de beste.

    'k Vind dat programma maar niets.
    Maar als 'k me verveel, kijk ik der soms wel naar xD


    I'll need a little more luck than a little bit.

    (...)
    Nouja, ik vind het wel een leuk programma, maar sommige mensen gaan gewoon te ver.

    Indeed, soms is het best nog grappig, maar anderzijds gaat het er écht over!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik vind het wel een grappig prog. Maar soms gaat het een beetje te ver , vind ik. x3


    A. ikmisje.

    whaha ik zelf zou ze dus nooit wille tegekome xd:O anders.. Chrme ik dan..


    Your Butt is Mine!