• waarom word mijn ene quiz veel gedaan en mijn andere niet? jaah ik weet het ik ben dom endan...


    c'est mon lamour pour toi.

    Misschien spreekt de titel niet aan?
    En hoort dit niet bij promotie?


    I clicked my heels and wished for you.

    Misschien spreekt de titel niet aan?
    En hoort dit niet bij promotie?
    uh ik weetniet.


    c'est mon lamour pour toi.

    uuh.. omdat die ène populair is, en mensen geen tijd hebben voor de andere. Er zijn zoveel series over hetzelfde onderwerp, misschien gaat die andere serie over TH, Twilight, JB, HP of CB, dan heeft ie dus zo'n popi onderwerp waar mensen genoeg van hebben (A)?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zij blij dat die ene nog veel gemaakt word :Y)


    Your Butt is Mine!

    uuh.. omdat die ène populair is, en mensen geen tijd hebben voor de andere. Er zijn zoveel series over hetzelfde onderwerp, misschien gaat die andere serie over TH, Twilight, JB, HP of CB, dan heeft ie dus zo'n popi onderwerp waar mensen genoeg van hebben (A)?
    bij mij hebben ze allemaal een verschillend onderwerp. Mijn drie laatste serie's zijn zelf origineel daar heeft bijna nog niemand een serie van of gewoon niemand behalve mijn eerst die is niet echt zo origineel denk ik. maar die word wel het meeste gemaakt.


    c'est mon lamour pour toi.

    Misschien spreekt de titel niet aan?
    En hoort dit niet bij promotie?


    sorry dat ik het zeg maar het klinkt niet egt als promotie.. Het is gewoon een vraag, niet van: doe me andere quiz ook? :S


    --

    (...)bij mij hebben ze allemaal een verschillend onderwerp. Mijn drie laatste serie's zijn zelf origineel daar heeft bijna nog niemand een serie van of gewoon niemand behalve mijn eerst die is niet echt zo origineel denk ik. maar die word wel het meeste gemaakt.


    Dan is het andersom en moet je juist series maken met popi onderwerpen?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Heb ik ook. Mijn fanficties over Tokio Hotel werden enorm veel gemaakt, maar mijn series zonder bekende mensen echt barslecht.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    geen idee. [:

    Heb ik ook. Mijn fanficties over Tokio Hotel werden enorm veel gemaakt, maar mijn series zonder bekende mensen echt barslecht.
    maar er komen altijd beroemde mensen in voor dat is het hem juist.


    c'est mon lamour pour toi.

    Misschien spreekt veel mensen jouw schrijfstijl niet aan.


    Life is hard and then we die

    Maybe
    -Is de titel niet goed / spreekt mensen niet aan
    -Waar het om gaat is standaard / vinden mensen niks aan
    -Er geen celebs in mee spelen
    -Je schrijfstijl niet goed is.


    I live for the applause, you will die for it.