• Ik haat de leerkracht van frans en wel hierom; ik moet een boekje lezen over een jongen die vanalles verzamelt, én het is een boekje voor 7jarige kinderen.

    Mijn vriendin moet een boekje lezen over een president die honger heeft maar de koelkast niet vind. Was ik haar aan het uitlachen omdat zij een boekje voor 7jarige moest lezen, kreeg ik enkele dagen zelf zo'n boekje ><

    Hoezo 14jaar? ><


    -

    Aardig van je, dat je haar uitlacht.


    blame the bully.

    Aardig van je, dat je haar uitlacht.


    ze lachte er zelf mee ><. Het is niet dat ze haar daardoor beledigd voelt ofzo (;


    -

    (...)

    ze lachte er zelf mee ><. Het is niet dat ze haar daardoor beledigd voelt ofzo (;

    Oke, maar jij vind het niet leuk als je een boekje voor 7 jarige krijgt?
    Is het niet gewoon doordat het Frans is, dat jij als Belg of Nederlander een ander niveau hebt dan een 14 jarige in Frankrijk?


    blame the bully.

    (...)
    Oke, maar jij vind het niet leuk als je een boekje voor 7 jarige krijgt?
    Is het niet gewoon doordat het Frans is, dat jij als Belg of Nederlander een ander niveau hebt dan een 14 jarige in Frankrijk?


    Nouja, het is om mijn frans te verbeteren, maar vermits ik frans haat...Ik zal het boekje wel lezen [ben al in de helft], maar veel zal het niet helpen.


    -

    (...)

    Nouja, het is om mijn frans te verbeteren, maar vermits ik frans haat...Ik zal het boekje wel lezen [ben al in de helft], maar veel zal het niet helpen.

    Frans is echt altijd een groot feest hea. :'D Ik ben blij dat ik er vanaf ben.


    blame the bully.