• Die mensen zijn zo harteloos he?! Echt waar.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hoezo dat?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    inderdaad ><


    -

    Hahaha.
    En waarom? ^^


    Tanya is de beste.

    idd je hebt echt gelijk!

    En als mensen vragen waarom; Daar hebben jullie lekker geen zaken mee!(puh) Want dat is privé!(bij mij dan toch..)

    :X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat valt wel mee ik ken people bij de police [/familie dus xD]


    BAM!

    hoezo dat?

    Het zit zo, die mensen mogen iemand in elkaar trimmen, of pootje haken en het is zelfverdediging. Doe ik iets. En het is geen goeie zet. [/En nee ik heb geen strafblad ofzo, maar toch.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Het zit zo, die mensen mogen iemand in elkaar trimmen, of pootje haken en het is zelfverdediging. Doe ik iets. En het is geen goeie zet. [/En nee ik heb geen strafblad ofzo, maar toch.]


    idd en als ze dan iets doen schreeuwen ze gewoon harteloos; Dat groeit wel weer aan!:S(het ging over een been!o.0) Dat zeg je toch niet!? Want je been kan helemaal niet terug aangroeien!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Het zit zo, die mensen mogen iemand in elkaar trimmen, of pootje haken en het is zelfverdediging. Doe ik iets. En het is geen goeie zet. [/En nee ik heb geen strafblad ofzo, maar toch.]

    ja maar de mensen zijn ook geen schatjes. Mn oom zit bij de vrijwillige brandweer, met nieuwjaar werd hij steeds weggepiept omdat er brand was. Kwam hij terug, verelde hij dat hij bekogeld is met vuurwerk en glas, en dat terwijl hij gewoon zijn werk doet! Die mensen mag je op zn minst best pootje haken vind ik..


    BAM!

    (...)

    idd en als ze dan iets doen schreeuwen ze gewoon harteloos; Dat groeit wel weer aan!:S(het ging over een been!o.0) Dat zeg je toch niet!? Want je been kan helemaal niet terug aangroeien!

    Of ze zeggen dat het je eigen schuld is.'Ja sorry we kunnen je niet helpen het is je eigen schuld' Damn.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Of ze zeggen dat het je eigen schuld is.'Ja sorry we kunnen je niet helpen het is je eigen schuld' Damn.!

    idd! De politie je vriend? A me hoela!>'< (sorry hoor) maar ik kan daar dus zó pissig om worden! Haters make me famous! Want hier zal ik toch wel commentaar op krijgen!--'

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    idd! De politie je vriend? A me hoela!>'< (sorry hoor) maar ik kan daar dus zó pissig om worden! Haters make me famous! Want hier zal ik toch wel commentaar op krijgen!--'

    xX

    Ze doen ook heus wel goed werk, maar oke. Misschien moet ik ook maar geduld hebben. Maar elke keer denk ik steeds. 'Had al in de bak moeten zitten'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    politie is zielig -.-''

    ik moet hun niet :3 ze geven me boetes omdat ik zogenaamd niet voorzichtig rijd (scootergeval). en dan krijg ik er nog een voor tegenspraak.
    -.-

    ja okee, maar tegenwoordig word ik er pissig van. Neem nou wat er vrijdag in België is gebeurt met die Crech. Dat is toch niet normaal? En wat doet de politie? Eer zijn zó veel getuige die hem gezien hebben, en dan nog gaan ze hem ondervragen enzo. Ik bedoel, heb je dan nog geen genoeg bewijs ofzo!?--' hij had al in de gevangenis moeten zitten maarja. Het zou me niet verbazen als ze hem vandaag of morgen vrijlaten wegens gebrek aan bewijs!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    vriend van mij werd woensdag aangehoude.
    hij had sjaal voor zijn mond, en was onherkenbaar volgens hun,

    het was 7 uur sochtends en dik -2

    vinde ze het gek dat iemand dan met sjaal voor gezicht rond fietst =.=

    maar hij kreeg geen boete ofzo maar wel waarschuwing geloof ik.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik vind de politie belachelijk bezig zijn. Gaan ze mensen op de fiets helemaal bekeuren omdat ze geen licht aanhebben. Ze staan dan gwn bij school te wachten --' Kunnen ze niet beter echte criminelen gaan oppakken ofzo?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle