• Mensjes, ik heb dus een probleem -.-

    mijn vrienden vinden het dus 'zielig' dat ik geen vriendin heb en hun wel, en proberen me nou dus aan ieder meisje dat volgens hun bij me zou passen te koppelen.

    HUN vinden mij dus wel leuk, blijkbaar.

    Nou is het probleem, ik vind hun dus wel aardig enzo, maar niet leuk.

    Dit heb ik ook al tegen mijn vrienden gezegd en ze kappen niet. hoe graag ik het zou willen.

    ik zou gewoon de juiste chick, ik ben al een aantal keren gebruikt.

    Iemand?

    (...)

    ZONDER hun hulp ja x']

    GneGne.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Goh, daar wordt je helemaal gestoord van. >< Ik zou gewoon aan de meisjes laten merken dat je ze niet leuk vindt, maar je vrienden voor je laten zoeken. Wie weet waar ze mee aankomen, hah. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Goh, daar wordt je helemaal gestoord van. >< Ik zou gewoon aan de meisjes laten merken dat je ze niet leuk vindt, maar je vrienden voor je laten zoeken. Wie weet waar ze mee aankomen, hah. (:

    uhu misschien doek dt wl :3

    (...)
    uhu misschien doek dt wl :3

    Zou slim van je zijn. :'D Connecties van anderen zijn altijd handig. ^^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik weet het, als je nu gewoon tegen je vrienden zegt,, waar je nouw wel op valt, en ze zulke Meiden vor jhe gaan zoeken ;]
    Kom je een stuk vedder :]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik weet het, als je nu gewoon tegen je vrienden zegt,, waar je nouw wel op valt, en ze zulke Meiden vor jhe gaan zoeken ;]
    Kom je een stuk vedder :]


    ja dat is een slim idee en dan aan alle kindjes die je niet leuk vind gewoon geen aandacht besteed


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    da doen die vn mij oowk 1probleem bij mij die jongens die ze vinde vinden mij niej leuk xP

    nou jah wie weet ontmoet je zo ooit eens een heel leuk meisje laat ze maar doorgaan als zij da willen je moet gewoon aan die meisjes zeggen dat het niet hun schuld is dat je hun niet leuk vindt!


    live your own life

    (...)

    ja dat is een slim idee en dan aan alle kindjes die je niet leuk vind gewoon geen aandacht besteed

    GneGne,, ben wel slim :]
    [/Ego] [a]
    nhee, maar als ze niet luisteren als je zegt wat je NIET leuk vind, moet je mischien zeggen wat je WEL leuk vind, dan weetne hun ook wat ze wel voor je moeten zoeken ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    GneGne,, ben wel slim :]
    [/Ego] [a]
    nhee, maar als ze niet luisteren als je zegt wat je NIET leuk vind, moet je mischien zeggen wat je WEL leuk vind, dan weetne hun ook wat ze wel voor je moeten zoeken ;]


    waha maar dat is toch zoxD
    nee maar als je verteld wat je wel leuk vind aan een meisje enzo mischien komen ze dan wel een keer met een leuk meisje aan in plaats van al die kinders die je niet leuk vind


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)

    waha maar dat is toch zoxD
    nee maar als je verteld wat je wel leuk vind aan een meisje enzo mischien komen ze dan wel een keer met een leuk meisje aan in plaats van al die kinders die je niet leuk vind

    darom,, mar als ze neit weten wat je wel leuk vinden, kunnen ze er oko net mee aan komen zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    darom,, mar als ze neit weten wat je wel leuk vinden, kunnen ze er oko net mee aan komen zetten.


    precies
    als je nou precies verteld aan je vrienden wat je wel leuk vind en ook precies verteld wat je nou echt niet leuk vind
    het is echt kut momenteel wat je vrienden doen omdat ze met de verkeerde kindjes komen maar als je nou verteld wat je wel en niet leuk vind kunne nog met de goede aankomen en dan is het best leuk


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Zelfde probleem hiero. Mijn beste vriendin probeerd me te koppelen aan een jongen omdat ze wil dat ik ook een vriendje heb. Maar wie zegt dat ik er een wil? Ik bedoel een vriendje is leuk, maar dan wil ik hem wel zelf uitkiezen zeg maar, want ik kan zelf toch beter iemand uit zoeken voor mezelf dan zij voor mij.. Maarja genoeg over mij geluld. Ik weet niet wat je eraan zou kunnen doen, want anders had ik ook niet meer het probleem gehad.. Sorry dat ik je niet kan helpen.. :S

    xx.Michelle