• Mensjes, ik heb dus een probleem -.-

    mijn vrienden vinden het dus 'zielig' dat ik geen vriendin heb en hun wel, en proberen me nou dus aan ieder meisje dat volgens hun bij me zou passen te koppelen.

    HUN vinden mij dus wel leuk, blijkbaar.

    Nou is het probleem, ik vind hun dus wel aardig enzo, maar niet leuk.

    Dit heb ik ook al tegen mijn vrienden gezegd en ze kappen niet. hoe graag ik het zou willen.

    ik zou gewoon de juiste chick, ik ben al een aantal keren gebruikt.

    Iemand?

    (...)

    i know. maar ze zijn niet allemaal lief en trouw enso. weetjewel.


    uhu i know..
    ik heb het probleem bij jongens xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    omg ik heb dat ook xD
    mijn vriendinnen proberen me met een jongen uit mijn klas te koppelen die ik niet eens leuk vind xD
    Ze proberen me alleen te koppelen aan hem omdat "ik zo leuk bij hem pas"
    Maar ik negeer het gwoon xD
    Veel suc6


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)

    uhu i know..
    ik heb het probleem bij jongens xD


    ghehe.




    Ik had een vriendin (ongveer een maandje of 2 trug) en die ging serieus waar de eerste avond al vreemd -.-

    Meteen uit dus.

    en dan gaat ze zeggen dat t niet haar schuld was xD maar ik zag t zelf -.- en ik werd dr best wel boos van enso, weetjewel.


    Dus ik zoch even niet, en nou ben ik dus weer langzaam aan het zoeken, gewoon kijken weetjewel. EN DAN BEGINNEN MIJN VRIENDEN -.-

    im just looking for the nice, loving girl. youknow?

    (...)

    ghehe.




    Ik had een vriendin (ongveer een maandje of 2 trug) en die ging serieus waar de eerste avond al vreemd -.-

    Meteen uit dus.

    en dan gaat ze zeggen dat t niet haar schuld was xD maar ik zag t zelf -.- en ik werd dr best wel boos van enso, weetjewel.


    Dus ik zoch even niet, en nou ben ik dus weer langzaam aan het zoeken, gewoon kijken weetjewel. EN DAN BEGINNEN MIJN VRIENDEN -.-

    im just looking for the nice, loving girl. youknow?


    ik snap je..
    dat is egt kut als ze vreemdgaan =/
    en als ze dan nog gaan beweren dat het haar schuld niet was terwijl je het zelf heb gezien is wel dom xD
    maarja.. daardoor gaat het vertrouwen wel een btje weg.
    en ben je snel bang dat ze het weer doen.
    dusja idd gwn kijke enzo komt allemaal wel;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    ghehe.




    Ik had een vriendin (ongveer een maandje of 2 trug) en die ging serieus waar de eerste avond al vreemd -.-

    Meteen uit dus.

    en dan gaat ze zeggen dat t niet haar schuld was xD maar ik zag t zelf -.- en ik werd dr best wel boos van enso, weetjewel.


    Dus ik zoch even niet, en nou ben ik dus weer langzaam aan het zoeken, gewoon kijken weetjewel. EN DAN BEGINNEN MIJN VRIENDEN -.-

    im just looking for the nice, loving girl. youknow?

    Jhe hebt van die zieelijke mensen ><
    Maar altijd npg better da het onderwerp van een weddeschap zijn, dat doen ze bij ons op sgool. van dan moet je binnen zo en zo een vriendje hebben, en dan moet je minsten 1 nagt bij hem slapen enzo ><
    dat is ook zo ziekelijk.
    Maar omdat een par mensen zo zijn, wil nog niet zeggen, dat iedereen dat is he ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Jhe hebt van die zieelijke mensen ><
    Maar altijd npg better da het onderwerp van een weddeschap zijn, dat doen ze bij ons op sgool. van dan moet je binnen zo en zo een vriendje hebben, en dan moet je minsten 1 nagt bij hem slapen enzo ><
    dat is ook zo ziekelijk.
    Maar omdat een par mensen zo zijn, wil nog niet zeggen, dat iedereen dat is he ;]


    Ja maar dat tast het vertrouwen in meisjes wel aan ;)

    (...)

    Ja maar dat tast het vertrouwen in meisjes wel aan ;)

    Jha,, wet wat je bedoelt ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Jha,, wet wat je bedoelt ;]


    gelukkig maar.
    ^^

    (...)

    gelukkig maar.
    ^^

    Ben je teminsten niet de ennug.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)

    Ja maar dat tast het vertrouwen in meisjes wel aan ;)


    klopt.. ik kijk nu ook eerst de kat uit de boom enzo :p voordat ik iets met een jongen begin. (dat nog wel een tijd zou duren) xD maarja iig suc6 ;) en sterkte met die vrienden van je :p


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)
    Ben je teminsten niet de ennug.. x']


    Daarom :):):)

    (...)

    Daarom :):):)

    maar dat moet je nog niet verhouden om een leuke, en wel deugend iemadn te vinden..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    maar dat moet je nog niet verhouden om een leuke, en wel deugend iemadn te vinden..

    Dat probeer ik dus xD

    (...)
    Dat probeer ik dus xD

    maar dan zonder hulp van je vrienden zekker.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    maar dan zonder hulp van je vrienden zekker.. x']


    ZONDER hun hulp ja x']