• Ok, ik heb jullie hulp nodig. ^^
    Het zit zo: Een heel goede vriendin van me wordt binnenkort 16 en ik heb een beetje beloofd om haar te verassen en stuff omdat ik voor haar 15e verjaardag niet echt iets speciaals heb gedaan. Maar nu is mijn probleem, wat? Ik wil iets origineels, verassends en echt iets wat ze niet zou verwachten. Ook iets dat best haar hele dag kan inpalmen en ik ben bereid om het helemaal te plannen enzo.

    Heeft er iemand van jullie dus een geniaal plan ofzo? Ik zou namelijk echt heel blij zijn als jullie me kunnen helpen. ^^

    Alvast bedankt!
    x.


    Tanya is de beste.

    Doe een suprise party ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Doe een suprise party ;D

    Ja, zoiets dacht ik ook al. Maarja, wat dan? Ik bedoel, heel veel mensen dat zij kent, kennen elkaar niet en dan is het sowieso voor een beetje ongemakkelijk, niet? En dan nog, wat kan ik dààrop plannen? Want het moet echt leuk zijn.


    Tanya is de beste.

    Geef haar een puppy cadeau en nodig haar uit op een fuif die helemaal voor haar is georganiseerd en laat de dj dan haar naam omroepen en zij dan helemaal verrast zijn :')


    All was well.

    (...)
    Ja, zoiets dacht ik ook al. Maarja, wat dan? Ik bedoel, heel veel mensen dat zij kent, kennen elkaar niet en dan is het sowieso voor een beetje ongemakkelijk, niet? En dan nog, wat kan ik dààrop plannen? Want het moet echt leuk zijn.

    Hmmh, laat me even denken..
    Anders kan je goede vrienden van haar, en die elkaar ook een beetje kennen gewoon uitnodigen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geef haar een puppy cadeau en nodig haar uit op een fuif die helemaal voor haar is georganiseerd en laat de dj dan haar naam omroepen en zij dan helemaal verrast zijn :')

    Dat laatste is wel een leuk idee. Maar wat dan voor de rest van de dag? Ik moet echt véél hebben en leuk :'D.
    En van die puppy, gaat niet. Haar ouders zijn allergisch voor àlles wat pluizig is en dier is =].


    Tanya is de beste.

    (...)
    Hmmh, laat me even denken..
    Anders kan je goede vrienden van haar, en die elkaar ook een beetje kennen gewoon uitnodigen?

    Hmmjha, maar dan heb ik nog niet echt veel moeten doen, buiten ze uitnodigen hé.

    Come on people! Originele ideetjes :'D.


    Tanya is de beste.