• Ik, Mika, vind het dus soms iritant om te zien hoe mensen onze mooie taal compleet verfcuken! Je ziet tegenwoordig steeds vaker, hallowa. Dat vind ik niet zo erg, maar soms is het zo erg dat ik gewoon 3 keer moet overlezen voor dat ik snap wat er staat. In topics vind ik dit vooral iritant. Ik ga geen namen noemen, deze mensen zelf weten goed genoeg als ze dit doen.
    x
    Mika.

    (...)
    Ik doe slechts Havo.
    Geef me de link van dat topic maar, dat wil ik wel eens zien. En als dit topic je niet aan staat, hoef je ook niet te reageren. vind ik. :Y)

    Iedereen heeft het recht om een reactie te plaatsen, hoor, of ze het nou met de stelling eens zijn of niet. Daar is het een stelling en een mening voor.
    Ik ben het met Psych eens, want niet iedereen kan even goed spellen. Maar om nou expres met die breezertaal aan de gang te gaan, dat is echt mega irritant. Dan neemt toch niemand je serieus?


    I clicked my heels and wished for you.

    (...) Het spijt me, maar het is een tijd geleden en ik heb geen idee meer hoe het topic heet. En als je niet op negatieve reacties zit te wachten, waarom maak je het topic dan?

    Ik vergeef je.
    Geen idee, omdat ik een goedgezond ego heb? but. ik hoef geen ruzie met jou.
    -even goede vrienden?-

    (...)
    Ik vergeef je.
    Geen idee, omdat ik een goedgezond ego heb? but. ik hoef geen ruzie met jou.
    -even goede vrienden?-
    Het was niet gemeen bedoeld hoor ='D Tuurlijk geen ruzie.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Het was niet gemeen bedoeld hoor ='D Tuurlijk geen ruzie.

    Oké =D
    Ik zal even eerlijk wezen, breezer taal express vind ik onzin maar een spelfout vind ik niet erg. Die maak ik ook wel eens. (=

    Ik vind het gewoon lelijk staan. Alsof je dom bent ofzo. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het gewoon lelijk staan. Alsof je dom bent ofzo. (:

    Ja. maar meestal zijn ze dat dan niet, enzo.
    verpest hun imago, eigelijk :D

    Hahaha.
    Ik vind het ook irritant en erger me er ook dood aan. Daarom probeer ik zélf ook zo deftig mogelijk te praten :').


    Tanya is de beste.

    Hahaha.
    Ik vind het ook irritant en erger me er ook dood aan. Daarom probeer ik zélf ook zo deftig mogelijk te praten :').

    Ik ook :]
    soms.
    soms praat ik ook raar hoor .
    maar nog wel leesbaar enzo .

    Inderdaad.
    Maar je kunt er niks tegen doen.


    -

    Vind ik ook irritant


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Weet je waar ik me enórm aan erger? Mensen die nooit met hoofdletter schrijven. En dan vooral namen en begin van zin. Ik kan me daar enorm over opwinden. =='


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het soms wel irritant als mensen iets fout zeggen. Maar perfect Nederlands hoeft ook weer niet.


    : )

    tHaTz bijv,, BreEzaH dudEttes.
    En fxcking annoying


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik doe slechts Havo.
    Geef me de link van dat topic maar, dat wil ik wel eens zien. En als dit topic je niet aan staat, hoef je ook niet te reageren. vind ik. :Y)

    Slechts Havo? Ik ben keitrots op mijn vmbo achtergrond. Daar vonden ze me in de eerste een nerd vanwege mn taalgebruik =='
    Maar het vmbo is het beste wat me ooit is overkomen. Bij dezen dus mijn offtopic bericht.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik kan eigenlijk helemaal niet tegen fouten in het NL, oftewel ik erger me er kapot aan.
    Ik weet ook wel dat niet iedereen altijd alles ziet en dat mijn eigen verhalen ook barstensvol staan, maar zinnen zonder werkwoord, hoofdletter of leesteken... argh:((


    I am an idiot, I move.