• Hii

    mn BF had de laatste tijd veel last van steken in haar knieën. Ze was naar de dokter geweest en had bloed laten trekken en nu blijkt het dat ze botkanker heeft. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, want ik wil dr extra goed steunen, maar ik ben al een vriendin verloren en ik wil haar niet verliezen. Stel dat ik me zohard aan haar hecht en dat ze dan weg is.
    Ik weet niet wat te doen..

    x


    Let's do this poo

    Aww bah. D: Heel veel sterkte.
    Het lijkt me het beste als je er gewoon voor haar bent als ze je nodig heeft, naar haar luisterd en leuke dingen met haar doet, als ze dat graag wilt. En hopen dat ze het redt.


    blame the bully.

    Bitchy,, omg zo erg en ik mis jouw, Ö


    *He's the one.

    Ik zou haar ZEKER steunen, het is immers een vriendin van je en dat doen vrienden voor elkaar he;) een vriend van mij heeft ook kanker, dus ik weet hoe je je voelt.

    Bitchy,, omg zo erg en ik mis jouw, Ö


    ik mis jou ook ö

    x


    Let's do this poo

    (...)

    ik mis jou ook ö

    x


    Wij moeten zo hard nog eens afspreken, en ik zou begot niet weten wat je moet doen er gewoon voor haar zijn is het enigste denk ik.


    *He's the one.

    I know how it feels, ofnoujha. Ik kreeg dus te horen dat ene vriend vn mij een tumor had. Ik schrok me rot, gelukkig is zijn tumor goedhaardig maar echt meisje. Sterkte, en steun je vriendin gwn zoveel je kan, als je nu afstand vn haar neemt zal je haar meer pijn doen I think (flower)


    Tears are crashing out of my eyes

    Sterkte. <3
    Het lijkt me het beste om haar te steunen als ze het moeilijk heeft, leuke dingen samen doen en naar haar luisteren.. En natuurlijk positief blijven denken


    Listen to what we're not saying..

    das k*t veel strekte ook aan je vriendin <3


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Sterkte ermee.
    Mijn opa heeft ook kanker, en hij bekeek het altijd negatief. Totdat we een paar dagen geleden te horen kregen dat het gezwel kleiner is geworden. Doe leuke dingen met haar: Ga shoppen, naar de bios etc. Het zal haar goed doen, en zoals BREAKxOUT al zegt: Gewoon positief blijven denken.


    Kyle It's Forever x3

    haar steunen, leuke dingen doen, veel plezier maken


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Oh jezus ;o
    Da's zo erg. x[
    Maar je moet echt haar altijd steunen er altijd voor haar zijn, en haar gewoon behandelen. Want misschien vindt ze het niet leuk dat iedereen medelijden met haar heeft enzo.
    Mwa; kheb onlangs het nieuws ontvangen da mijn mama borstkanker heeft. x[


    Where there is a sea there are pirates...

    Sterkte!
    Ik denk dat het beste is haar zoveel mogelijk steunen..

    Lisa, toch!
    Waarom heb je me dit niet verteld?:O

    Je zal haar gewoon moeten blijven steunen, misschien zeggen hoe jij je eronder voelt. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je kan doen, het spijt me lief. Als je maar weet dat jij in ieder geval altijd bij mij terecht kan<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Erg voor je.
    Sterkte in elk geval!
    En, ik zou haar steunen, haar zeker niet laten vallen ofzo, want ze heeft het volgens mij al hard genoeg!


    Never run out of reasons to smile...

    Veel sterkte voor u vriendin! [En ook voor u] (flower)


    007