• In de jaren 90 maakte de commerciële rap zijn opmars toen rappers als Jay-Z en Busta Rhymes top 40 hits scoorden. Steeds meer werden gasten van de ghetto als de cool club gezien, en gingen ook jongeren die niet in de buitenwijken van grote steden woonden deze stijl nadoen. Omdat in de ghetto veel misdaad en criminaliteit is, werden er nogal wat mensen opgepakt. Deze moesten bij de politie alle scherpe voorwerpen en voorwerpen die als wapen konden worden gebruikt inleveren voor ze de cel in gingen, zo ook je riem. Zonder riem zakt je broek gewoon op je reet, maar omdat alle stoere dudes dit deden werd het nagedaan en werd het een nieuwe mode, die tot de dag van vandaag nog steeds aanhoud.
    Vrij naar: gezeik van mijn geschiedenis leraar
    Mijn vraag: waarom zie ik dan gasten altijd met hun broek op half zeven hangen mét riem?:8 Ik zeg minstens een keer per dag hijs broek op.. als ik je booty wil zien trek ik hem zelf naar beneden:Y)


    BAM!

    bij ons dragen somige meisjes zelfs hun broek zo >.< da is dan toch nie meer normaal toen een vriendin van mij zij trek u broek op tegen zo'n meisje trekte ze haar broek af net voor een leerkracht die op school dan nog eens bekend staat als pedo >.<


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Mijn broer doet dat oook.=,=

    Tjha,, maar met riem zakken ze ook nog af ><
    Dat was het exus van zoon gast uit mijn kals, 'Jha ik heb geen riem' NU geeft hij riem, Hangt zijn broeg nog onder ze reet..
    En eigenlijk heb ik er niks tegen, ik vind het wel Cool^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    oke ik draag baggybroeken, ongeveer net zoo groot als tom. maar ik draag riemen een hij hangt niet op half 7!!


    Some angels have no wings.

    Haha, bij ons op school hebben de meeste het ook. Ik zeg eerlijk, als ze hun broek zouden dragen tot hun navel zouden ze nerds lijken [in mijn ogen] En er zijn mensen die het niks aan vinden, maar ik vind het juist leuk ! Als ik nu een jongen zie die ze broek optrekt zal ik raarder gaan kiken dan een jongen die ze broek onder ze kont heeft hangen. Kijk als je je broek tot aan je knieen hebt hangen is dat een anders verhaal, maar wat de meeste hebben is chill !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    haha, leuwk geschiedenis ondrwerp! xD

    Najhaa, soms vn k dah oowk wel erg bij sommige mah eig vn k dah wel lekkr bij jongns!! xD
    mjh, wah boeit ut..
    xx.

    Zit wel lekker. & bij een jongen is het eigenlijk gewoon lekker :$.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Zit wel lekker. & bij een jongen is het eigenlijk gewoon lekker :$.

    ja ok als hij knap is wel maar het zijn bij mij op school vooral de lelijkerds die stoer willen doen die hem ónder kun kont hangen. En dat vind ik rather disgusting XD


    BAM!

    Het is wel zo x]
    Mijn vriend heeft het ook altijd, gewoom omdat zijn broek altijd afzakt, niet omdat het stoer is XD


    Your make-up is terrible

    mijn broek hangt ook vrij laag xd maar ik draag nooit een riem wat dat zit zo kut. naja met bjorn borg eronder vind ik het niet zo erg [a] of gewoon een lang T-shirt aandoen;o


    when words fail, music speaks.

    Zit wel lekker. & bij een jongen is het eigenlijk gewoon lekker :$.

    ja<3
    de meesten waar ik op val hebben dat xd ook nu;$


    when words fail, music speaks.

    de jongen waar ik een cruch op heb heeft dat ook,(danm it, die heeft echt een lekker kontje^^(A)) maar dan tot de helft van z'n reet. x'D en dat vind ik dan wel weer 'leuk':P ik laat ze hoor, dat hun er zo bij willen lopen, is hun probleem. Niet het mijne..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bij mij op school doet de grootste homo daar dat met zijn fel gele/blauwe/rode skinny :')
    Ook leuk.


    I clicked my heels and wished for you.

    Whahahaha, vandaar ><

    Maar ik heb ook een paar jongens daarvan in de klas. Serieus, dat kruis hangt tot hun knieen, en ze hebben een riem om! Ik snap het niet >< Zo fijn zit dat toch niet?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Whahahaha, vandaar ><

    Maar ik heb ook een paar jongens daarvan in de klas. Serieus, dat kruis hangt tot hun knieen, en ze hebben een riem om! Ik snap het niet >< Zo fijn zit dat toch niet?

    Riemen zijn er ook voor de sier :Y)


    I clicked my heels and wished for you.