• Ik word gek. School gaat niet goed, veel gezeur en alles. Steeds ruzie met mn moeder om de stomste dingen, en nu is een vriendin van me boos op me. Klinkt misschien niet veel ofso, maar voor is dat het wel. Ik ben alles gewoon helemaal zat nu!

En dan moet ik morgen nog tot 4uúr naar school ( op een vrijdag -.- ) zonder die vriendin, en dat is de enige waarmee ik omga uit de klas want de rest zuigt gewoon. En ze gaat morgen niet naar school omdat ze héel erg verkouden is ( maar dan kan je heus wel naar school toe ). En omdat ze nu knallende hoofdpijn heeft ( en dan gaat ze achter de computer zodat ze met haar vriend kan praten, ipv op bed -.- )

Nou fijn, even mn hart gelucht (: Weet iemand hoe ik me weer beetje vrolijk kan laten voelen?

-

Zet vrolijke muziek op =O Helpt vaak ook wel.

Your make-up is terrible

Ö meid, das echt kut voor je >< Maar je moet altijd positief blijven, ook al is dat moeilijk. Ik heb het mezelf aangeleerd. Zie plezier in kleine dingetjes en weetje verwen jezelf morgen gewoon. Koop gwn lkkr veel chocolade ofzo of ga iets doen wat je leuk vind en heb gwn ff scheit aan iedereen. En mssch is het ook wel goed om met je moeder te praten over die ruzies en ook met je vriendin die boos op je is. Dat is denk ik het beste. En weetje ik vind het morgen ook kut, want ik heb sportdag en dat sucks heel hard, want ik en mijn team verliezen bij alles --'

xxx B(K)

Lufjoe! (H)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Ik heb áltijd tot 4u les.

Mmmm... ik op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Das shit --' Maarja, moet er maar mee leven. Die stomme roostermaker ook --' Ik had eerst een veel beter rooster, maar nee, ze vergallen het weer.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Ik heb áltijd tot 4u les.
    ik tot half 6..

Your Butt is Mine!

Meisje tog :( mijn klas is in 1 woord **tuuut** maar er zitten wel een paar leuke meiden , maar school blijft school en zal altijd saai blijven .
    Oh wat haat ik het zo

(...) ik tot half 6..

wat tot 17.30u :O wat doen jullie daar

Wat mij altijd wel helpt als ik me kut voel, is naar muziek luisteren die me opvrolijkt. Of cabaret kijken. Grappige filmpjes die je weer opvrolijken. Leuke foto's kijken op internet, desnoods een boek lezen.
    'k Weet niet of het van je afschrijven helpt? En toch proberen het met je vriendin en je moeder op te lossen, als dat kan. Wel als je iets vrolijker bent, zie je het allemaal direct ook wat positiever in.
    En school.. tja. Dat is gewoon een vervelend dingetje wat nodig is. Can't say much about that.
    Good luck!
    xXx <3

FML