• Ambetant!
    Zeker Die Van M'n Klas!
    Ik Kan Ze Soms Echt Niet Af!
    Ze Doen Soms Echt Tè Spastisch!
    En dat geld net hetzelfe voor een 'friend'
    ze denkt dat ze het van het is!
    ze denkt dat alles om haar gaat!
    zit te zegge dat ik 'arm' ben terwijl dat zoo niet is.
    zegt dat ze me niet kan vertrouwen.
    en pakt mijn friends af!
    als dat een friend is hè,
    is het niveau van een echt friend zijn
    zeer veel gedaalt!
    pfff, ik wou dat het al grote vakantie was.
    tot zover mijn problemen xD
    gooi jullie problemen ermaar uit mensen.
    ik zal ze ALLEMAAL lezen. (A)
    x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Mijn probleem: Ik word gek van de voorpret omdat ik zo veel zin heb in het weekend want daarin gebeurt het volgende:
    Ik ga naar Belgie, naar een tante en daar is het fxcking gaaf ^^ Daarna gaan we door naar een tante in Rotterdam die gek is op shoppen en dan kun je wel raden wat er gaan gebeuren. En die tante heeft legendarische tomatensoep die echt, maar dan ook echt onovertroffen is. En nu ik klaar ben met dit berichtje te schrijven heb ik nog meer voorpret.
    Oh.. daar komt bij dat ik er zojuist ben achter gekomen dat morgen alle lessen vervallen vanaf het 6e terwijl ik vrijdag normaal tot het achtste les heb, ofwel 4 uur =='
    Dus... I feel like the happiest person on earth.
    Oh wait... en ik krijg spontaan geld van mams om een nieuwe broek te kopen terwijl ik daar normaal zelf voor moet dokken. En ik heb zin in 7 februari want dan gaat Sam naar een concert en lekker pitten.. ofzo.
    Amen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn probleem: Ik word gek van de voorpret omdat ik zo veel zin heb in het weekend want daarin gebeurt het volgende:
    Ik ga naar Belgie, naar een tante en daar is het fxcking gaaf ^^ Daarna gaan we door naar een tante in Rotterdam die gek is op shoppen en dan kun je wel raden wat er gaan gebeuren. En die tante heeft legendarische tomatensoep die echt, maar dan ook echt onovertroffen is. En nu ik klaar ben met dit berichtje te schrijven heb ik nog meer voorpret.
    Oh.. daar komt bij dat ik er zojuist ben achter gekomen dat morgen alle lessen vervallen vanaf het 6e terwijl ik vrijdag normaal tot het achtste les heb, ofwel 4 uur =='
    Dus... I feel like the happiest person on earth.
    Oh wait... en ik krijg spontaan geld van mams om een nieuwe broek te kopen terwijl ik daar normaal zelf voor moet dokken. En ik heb zin in 7 februari want dan gaat Sam naar een concert en lekker pitten.. ofzo.
    Amen?


    Wou Dat Ik Jou Was!


    You're kicking the legs right out from under my dreams