• Ook al doe ik over 2 jaar pas examen, we moesen daar even over nadenken van onze mentor. Nou en toen kwam ik tot de conclusie, dat ik of. Psychologie of Rechten wil gaan studeren..^^

    Oke, weten jullie dat al?

    x3

    Nou nu het 27 december 2010 is denk ik er dus heel anders over. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 17:28 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik studeer nu SAW, om op een kinderdagverblijf een leidster te worden (:
    Al vind ik nagel styliste ook vet :'D


    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 17:24 ]

    Altijd zien wat je ligt en wat je graag doet, heb ik ook gedaan. Ik wou eigenlijk Psychologe worden maar mijn ganse klas wou dat ook opeens en toen wou ik iets met fotografie gaan doen en toen kwam ik uit op Grafische Media en nu zit ik dus in Grafische Media


    All my life I've been waiting for something that never came.

    HIPPO schreef:
    WTF, dit topic kan ik niet gemaakt hebben.. -.-

    Haha, geeft niks joh, ik vind het interessant om te zien wat andere gaan doen!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik weet sowieso al wat ik wil worden en ik was er altijd zeker van om toegepaste psychologie te gaan studeren, maar nu vind ik SPH ook wel leuk :3. Dus ik ga nog een open dag bezoeken en dan maak ik mijn keuze tussen die twee (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Winterpaleis schreef:
    Journalistiek of iets met schrijven denk ik.. Al lijken psychologie en filosofie me ook wel interessant =)


    wth.

    Ik weet al sinds ik 3 ben wat ik wil worden en wil gaan doen.. Maar ik denk niet dat ik dat mag dus weet ik het nog niet.......


    Me so good.

    ik wil danser worden ;')
    wil ik al heel lang, haha :Y)

    In psychologie zijn nooit veel banen geweest en die gaan er nooit komen. Dus dan zou ik als ik jou was rechten kiezen.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik weet niet wat ik wil gaan doen, ik zit nu in havo3 dus ik heb ook nog wel ff de tijd (:

    iets creatiefs waarschijnlijk wel (:
    of manager van iets ofzo xd

    ik heb nog niet egt een ideee... -.-''


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Quirinius schreef:
    ik weet niet wat ik wil gaan doen, ik zit nu in havo3 dus ik heb ook nog wel ff de tijd (:

    iets creatiefs waarschijnlijk wel (:
    of manager van iets ofzo xd

    ik heb nog niet egt een ideee van wat ik precies wil doen...


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik wil HEM gaan studeren :3 Hotel- en Eventmanagement. Ik wil later concerten enzo gaan organiseren ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hoop iets in de muziek. En anders lijken tandarts of manager me ook heel leuk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.