• Omg, in één minuut zijn er 9 Pokémon uitkomsten bij mij bij de laatste uitslag geweest.
    Hoezo invasie van de Pokémon? o_O


    Candycorekid.

    omdat Pokémon Sexi is?!!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xD Nu is het weer Harry Potter invasie. Originaliteit ontbreekt o_O


    Candycorekid.

    OMG :O ik had wel een nacht merry erover gehad he xD
    Ik was samen met Robert xD en ineens Transformeer ik in een uil xD want stiekem was ik een pokemon xD


    Your Butt is Mine!

    OMG :O ik had wel een nacht merry erover gehad he xD
    Ik was samen met Robert xD en ineens Transformeer ik in een uil xD want stiekem was ik een pokemon xD


    LAAT ME RADEN:

    Robert veranderde toen in een of andere andere pokemon =) en toen schrok je omdat je niet wist dat hij stiekem ook een pokemon was?


    You really have no idea.

    OMG :O ik had wel een nacht merry erover gehad he xD
    Ik was samen met Robert xD en ineens Transformeer ik in een uil xD want stiekem was ik een pokemon xD

    Bwaha xD Laatst droomde ik dat ik een stenen Pokémon ding was o_O Toen probeerde iemand mij te vangen =.=

    Ps: Ik heb medelijden met de Pokémons, allemaal worden ze achternagezeten T.T"


    Candycorekid.

    Pokémon is sjiek. XD

    OMG :O ik had wel een nacht merry erover gehad he xD
    Ik was samen met Robert xD en ineens Transformeer ik in een uil xD want stiekem was ik een pokemon xD

    whaha.xD

    Whaha xD
    Ik weet nooit hoe je die gastjes schrijft (jaaja vroeger keek ik nouen >.<)
    Esh Ketcher uit Pellertown.
    Misty. Brok. May. Die anderen weet ik niet hoor >.< OJA wacht: Jessie en James en Meowt. En Pikachu. Omg, ik ben brilliant, geniaal en superslim in een 8D


    Candycorekid.

    (...)

    LAAT ME RADEN:

    Robert veranderde toen in een of andere andere pokemon =) en toen schrok je omdat je niet wist dat hij stiekem ook een pokemon was?

    Ik was een pokemon xD ik werd een uil xD en ik vond da zo erg voor Robert xD want ik zag dieje egt graag xD


    Your Butt is Mine!

    Pokémon rules. That's just the way things are. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Pokémon rockt! x]


    It's not the same without you.