• De mijne vinden het stom en janetten!! Zo erg!!:@:@:S

    ik zou niet weten wat ze er van vinden XD
    ze weten bijna niet naar wat voor muziek ik luister ;)

    Overlaast xD Ik zat in de auto samen met men vader,en opeens kwam Spring nicht op de radio,men vader weet dat ik fan ben en hij zette het volume harder,waar ik wel blij mee was,maar tot mijn grote verbaziing,zong hij nog mee ook !

    oja,men stiefbroertje van 6 is ook fan van TH,supercute,hij was zo trots op zijn dekbed van tokio hotel xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    ze laten het voor xat ze zijn bij mij ... xD LEKKR HANDIG :D

    Mijn moeder vind het best goede muziek, pa niet,
    Alleen mij pa loopt me heel de tijd te plagen dat Bill een meisje is, maar is niet kwaad bedoelt :P

    mijn moeder vind het een bende gays bij elkaar
    mr mijn vader vind het best xD

    Mijn vader vind ze wel hiip^^ Van hem mag ik dus ook gwn keihard TH draaien als me moeder niet thuis is
    maar me moeder vind Bill een beetje een Wijf -.- maar zer vind de muziek wel oke xD


    don't Worry...Be gay.

    De mijne vinden tokio hotel maar een bende rare gasten, hun muziek vinden ze ook niet op en top en ze vinden da Bill op een pop gelijkt met al die make-up en ze zeggen dat Gustav precies de enige normalen is in de band.. en mijn broer vind Tom een homo wat ik niet echt begrijp maar bon..

    Myn ma zegt er niets op. Maar mijn pa is aan het doorflippen. Nu ik fan ben van tokio hotel zou hij zelfs mee gaan naar een concert. O_o No way. Ma mijn pageeft ook veel van tokio hotel. Zo heb ik voor het laatst een t-shirt gekregen . Ö Ik heb toch Coole ouders . X)


    It even took me by surprise

    eesrt vonden ze et travo's
    maar nu vinden ze de muziek goed ^^


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Pap vind: Gay,Robots(geen idee waar hij het vandaan haalt), Meiden, gothics enzovoort(allemaal negatief)
    Broer vind: ze cool(vooral tom)
    Mam vind: Bill sgattig, Maken goeie muziek
    zus: Vind ze wel oke maar aan de andere kant rare types
    andere zus: Wou ze niet zeggenxD
    oudste zus: Weet niet dat ik fan van bentxD

    moeder: wijst met trots haar schoonzoon Gustav aan. xD
    vader: neutraal.
    zus: losers.
    zusje: vind ze lelijk.

    vage familie heb ik (:


    it's cool to know nothing.

    Men Ma Is De Muziek Al Beu Gehoord xP
    Men Zus Vind De Muziek Nog Wel Goed!! :O
    Ze Heeft Zelfs Een Paar Liedjes Op Haar Pc Staan!!
    Maar Ze Vind Bill Wel Een Homo!!En Georg Een DikZak :O
    En Tom Vind Ze Een Lekker Stuk xDNET Zoals Ik


    A Shipwreck In The Sand

    mijn ouders haten Tokio hotel en vooral Bill met zijn haar

    (K)(K)[A]ngel(K)(K)


    you will be my forever and ever.....

    Mijn moeder vind Gustav leuk x'D *Niet een fan-leuk manier*

    Mijn vader kan geen genoeg krijgen van Bill beschuldigen dat hij Gay is, maar hij er zelf nog moet achterkomen.

    En mijn zusje, vindt het heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om haar frustratie's te uiten d.m.v schelden en andere lelijke woorden tegenover Tokio Hotel, als ik er over begin. (A).

    Ach, xD

    Mijn vader zingt altijd in de auto mee met Reden en Leb die sekunde x'D

    bij mij vinden ze er niks aan,, maar ze schelden ze niet uit, behalve men pa, als ze in de krant kome :S
    dan wil ik het zo snel mogelijk lezen (A) en dan zegt hij weer iets van "Janetten" ofzo, maar ik laat hem doen, hij s tog n vent, snapt er niks van :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California