• De mijne vinden het stom en janetten!! Zo erg!!:@:@:S

    mn moeder vind ut niks ;)

    en me pa: die houd wel vn dt soort muziek alleen hij mag vn mij niet naar TH luistere want dn lusiter ik hetzelfde als hem :8 dt wil ik nie :S


    when words fail, music speaks.

    Uwhh..
    se sijn kind off Fan.. xP
    das wel vet..
    want nu magk nr de concerten in Duitsland vn myn pa & in NL vn myn ma xD


    We can only learn to love by loving.

    pa: bill is net een meisje met een egel op zijn kop.. echt dat jij ziet dat dat een jongen is :( maar de musiek is niet zoo erg

    ma: laat ze maar doen xD

    Mijn pa doet altijd lullig over Bill als hij zegt het is een meisje zeg ik voor de grap w8 maar als hij dat echt hoord komt hij aan ja dalijk slaat hij me met zijn tasje (ja dat witte hangtasje van hem XD)

    en mijn moeder vind het nummer monsoon erg goed maar de rest niet echt


    ...

    Mijn pa vind Bill een homo :R
    Soms kn ik het zo krijgen van die vent hea xD
    maar mijn ma die zit zelf mee te zingen met die liedjes;; dus die vind ze wel oké :)

    mijn ouders vinden ze geweldig :D

    mijn moeder : Ze vind bill een wijf en een homo en schreeuwlelijken en hun muziek vind ze: *op Z'n Utrecht's: Tering Zooi!
    Mijn vader: Hij vind het schreeuwlijken en hij zegt: Als jij maar niet met zo'n jongen gaat trouwen! Ik dacht: Omg,Ehh oké

    mijn snapt ni wat ik in die "verwijfde mannekez" zie.
    en men ma vind buiten tom iedereen ok. en ja de muziek vindt ze ook wel goe.

    Mijn vader vind ze net wijven:S en mijn moeder vind ze wel kunnen^^


    You've got all the right moves.

    mijn vader vindt da bill en jannet en emo is!-->:@
    en mijn moeder vindt hun maar niks!!
    :@:@


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Ik moet doen wat ik niet laten kan.
    Maar mijn vader vind Bill een goth. Ik had laatst bandshirt aan: 'God heeft ze weer eens een shirt aan met die gothic erop..' Eigelijk best grappig (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze denke ng altyd da Bill een maske is terwijl ik amty zeg vn nh
    Ler muhn ma vind hun muziek wl meevalle :P
    x

    mn moeder vind et net meisjes:( en ze vind die met de normale kop(gustav dus) zo zegt ze het het ja normaalts en bill vind ze een meisje en mn vader weet niet egt hij vind don't jump en monsoon wel een beetje leuk en hij brand ook alle cd's en dvd's voor me:D

    (K)

    Ik was vanmiddag de Dvd aan 't kijken en toen kwamen ze erop af. (Alleen mijn vader zat in Finland)

    Mijn zus vind Bill 't leukste en daarna Gustav
    Mijn moeder vind Tom ook het leukste.
    En de muziek vinden ze beide gewoon net als de rest. (Volgens mijn zus dus; Kutzooi en volgens mijn moeder; Niet mijn smaak, maar het kan ermee door)

    mijn moeder vinden het griesels is niet meer normaal ze zijn sweet toch??(K)


    you will be my forever and ever.....