De mijne vinden het stom en janetten!! Zo erg!!
-
24 juni 2008 - 11:4628 juni 2008 - 13:26
Uhhm,,
ze vinden ze op meisjes lijken..
Me ma: Die met dat lange zwarte haar is en meisje,en die met die dreads ook!
Ik: How dear you :'(
Pa: Verwijfde mensen
Broer: GAYS GAYS GAYS vooral Tom en Bill
Ik: Bek dicht zijn ze niet
ze zijn onwijs sexywhat the fck is a signature :8
28 juni 2008 - 13:28ze vinden da homo's en vinden dat Bill op een vogelverschrikker lijkt!
28 juni 2008 - 13:30Uhhm,,
ze vinden ze op meisjes lijken..
Me ma: Die met dat lange zwarte haar is en meisje,en die met die dreads ook!
Ik: How dear you :'(
Pa: Verwijfde mensen
Broer: GAYS GAYS GAYS vooral Tom en Bill
Ik: Bek dicht zijn ze niet
ze zijn onwijs sexy
zoo gaat dat bij mij ook hr
mr toen begon mijn papa over sexy Tom kaulitz
toen begon ik te schreeuwen en heb ik hem aangevallen
sindsdien durft hij nix meer te zeggen(lol)28 juni 2008 - 13:30mijn pa is fan van tokio hotelXD
en me ma vind ut oke...
amaaaaai, zo een ouders ken ik nii!!
love your parents!!28 juni 2008 - 13:3828 juni 2008 - 13:50Mijin vader vind het meisje , guys en nog van die woorden.
Mijn moeder : vind het meisjes alleen Gustav vind ze nog redelijk.
Maar sommige liedje vinden ze ok!Maar andere niet !
Jah!Kan ik er wat aan doen dat ze zo uit de mode zijn :XYou'll never dream alone. <3
2 juli 2008 - 2:35Mijn pa zit mij de gansen tijd te pesten en vies te zijn hoe ik daar naar kan luistern en zegt altijd dingen over Bill dat het nen homo is enzo, ik kan dan ni af maja, en men ma zit te zeggen da ik er teveel over praat, ma ze laat me maar doen.
2 juli 2008 - 3:23Mijn vader trekt em er ni veel van aan (eigelijk nix ), ma ja wnr wel x).
En mijn mama die ga naar elk concert mee en doe dan ook zoals mij mee. Kheb haar zelfs moete lere hoe ge u vingers moe doen zoals iedereen dus (ge kent da wel, eeft da eigelijk ne naam xp) en thuis zingt ze alty Monsoon (wel me het raarste Engels dader bestaat ma kom) en ze vind Gustav wel leuk. Eigelijk allemaal. Alleen wordt ze soms is zot van mijn kamer, maar soms geilt ze der ook wel is op. OF ZE PRAAT ER ZELFS TEGE :o! (zoals: ge moet ni zo naar mij kijke zen ). En mijn broer dieje krijgek maar ni mee naar een concert (gewoon vr in die nacht, omdak da bij ons vind passen, wij zijn ook erg close), maar soms zingt em ook wel is een liedje van under of belt em naar mij vanaf zen werk omda er op de radio TH is !ii_COLLAPSExBabii
2 juli 2008 - 22:21Eerst zeiden ze dat Bill verwijfd is maar da was alleen om mij te plagen(ik plaagde dan terug door te slaan en te roepen:BILL IS NIE VERWIJFD HIJ IS SUPER!waar iedereen bij is)maar nu vinden ze da het goede muziek is en ze zeiden zelfs tien het concert in Nijmegen gedaan was en we reden terug naar huis da hij er goe uit zag!
Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3
2 juli 2008 - 22:23Mijn ouders vinden het echt troep!!! WWAAAAAH daar kan ik niet tegen!! ze zitten er echt op te zeiken en mag maar 1 keer per jaar naar TH:|
3 juli 2008 - 8:55Mijn ouders houden er ook niet van..maar ik mag zelf bepalen welke muziek ik draai (zolang t maar in m'n eigen kamer is.)
Mijn broer zei gisteren nog met een vies gezicht:"Luister je dáár naar?"
M'n andere broer heeft gelukkig nog wel smaak en vind Monsoon goed (wel Engels want hij kan geen Duits) voor de rest kent ie de liedjes niet.It's heavy but you are not the only one
7 juli 2008 - 16:46Mijn mama vind Bill een beetjé raar maar voor de rest zegt ze er nix vn
Mijn papa vind hen wel goed, hij was 14 juni erbij en vond dat Bill goed kon zinge en dat Tom goed gitaar kan spelen hij deed Tom ff na -_- omg!! ik lag mij kapotRemember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -
7 juli 2008 - 16:49Mijn pa en men stiefpa vinden het beide jannetten
maar men stiefmoeder vind ze alle 4 hot (';
en men ma vind dat Tom de mooiste van de 4 is [ik en mijn moeder hebben dezelfde mening ! een wonder!].en Bill,die vind ze dat hij op een vrouw lijkt.
But i don't care,van wat ze over TH vinden,het is mijn muzieksmaak en ik ben fan,niet men ouders.
And all the girls in the front row scream your name.
7 juli 2008 - 16:51Ö weetje wat ik overlaast op de duitse zender ZDF zag ! Een vrouw,die een man heeft, en een zoon van 14 en een dochter van 11 en die moeder.. is verlieft op BILL ! ik bedoel,ze is iets in de 40 ! ze heeft bijna alles van Th,ze is al super veel naar concerten geweest,en ze heeft al een meet and great gehad met hen! die zit in haar midlife crisis ofzo..
And all the girls in the front row scream your name.
7 juli 2008 - 17:05mijn moeder vind hun uiterlijk niks, maar vind het liedje monsoon best wel leuk. mijn vader vind ze HELEMAAL NIKS, maar hij is wel zo tof dat hij meeging met 14 juni.
ook vinden mijn ouders dat ik overdrijf. ik wil echt ALLES van th hebbe, en dat pikken ze soms nii. ook zullen mijn ouders nii blij zijn als ik een vriendje krijg die ook maar een klein beetje de stijl heeft van bill, dan mag ie gelijk oprotten.
nou, ZE KUNNEN DE POT OP WANT IK BEN EN BLIJF MEGA FAN EN IK MAG ZELF WETE WAT VOOR SOORT VRIENDJE IK NEEM!!!!!!!!!herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag