• Iedereen heeft toch wel een plekje waar je ff tot rust kan komen, Waar het even lijkt of je geen zorgen hebt. En de wereld 100 000 kilometers vn je verwijdert is. Waar je gwn ff jezelf kan zijn. x3

Waar is dat bij jullie. ?

Bij mij is dat de wc boven. Daar is zo een dakraam. En daar kan ik uren door staren. Als ik door dat raam kijk is het alsof ik de wereld op een andere manier zie. x3

Wat is jullie eigen plekje ?.

A. ikmisje.

op me kamer, o pde grond liggne en dan kijk ik z' me raam uit =)

dat doe ik ook altijd
    dus daar zit ik meestal op mn kamer
    en op de pispotxD klinkt zo stom; tot rust komen op de plee:PxD

Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

(...)

Omg.. Ik droom daar als heel men leven vn vn zo een brede vensterbank. Ik heb zo een kei smalle vnsterbank. x3
    Ik wil ook zo'n mooie brede vensterbank ;(

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

mijn kamer en anders helemaal alleen op straat
    zo haal ik mn inspiratie op enzo.

It's heavy but you are not the only one

mijn bed... en dn met me voete op t kussen en me hoofd op t voeten einde xD
    like dan zie ik mijn geweldige BFMV poster ^^

en idd vensterbank bij het raam dan heb je zow mooi uitzicht =3

dream, dare, fly!

Mijn slaapkamer.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

mijn kamer en anders helemaal alleen op straat
    zo haal ik mn inspiratie op enzo.

Ik vind dat ook het prettigst,,

Meestal ga ik dan naar een of andere vage hut van vroeger

On The Other Hand, You have Different Fingers

de zetel en ik ,, omdat ik daar toch een lange tijd heb/ben opgelegen ik weet niet waarom maar jaa en mijn bed ook ^^

Your Butt is Mine!

klinkt misschien gek, maar als ik op de manege ben kom ik helemaal tot rust en dan vergeet ik al mijn zorgen. dan heb ik gewoon een dag lol xD

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

in de zomer op de garage :$.

It's not the same without you.

M'n kamer, ik heb zo'n groot klapraam, daardoor kun je half op het dak zitten, daar ga ik altijd zitten als ik me down of boos voel ofzo :3

I don't need words to feel those lips.

Ik ga altijd op de kamer van mijn zus uit het raam kijken. Zij is er toch nooit. Vaak klim ik er dan half uit. Dan heb ik best een mooi uitzicht want we wonen aan een parkje.
    Of ik zit gewoon op mijn kamer, met allemaal troep om me heen en keihard mijn muziek aan.

I may not always be perfect, but I'll always try.

Euhm, mijn kamer. Dan lig ik er op mijn bed, luister wat muziek (met koptelefoon dan hoor ik niets) en staar wat uit het raam.
    Ofwel
    Boven in mijn kamer. Dan ga ik op de vensterbank zitten met een boek en lees wat, terwijl ik af en toe naar het uitzicht staar.
    Ofwel
    In de tuin wat in het gras zitten aan de vijver. En dan komen de katten zo langs me strelen enzo. Geeft me een goed gevoel. Vaak lees ik ook wel.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Bij het parkje dicht in onze buurt. Het is eigenlijk meer een speeltuin. Maar er komen bijna geen kleine kinderen naar toe. En daar zit ik soms wel met men mp3. Daar kan ik wel goed tot rust komen. n_n
    :3

Popsicles are yumm'ness :3

Me bed <33333333/

Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

Mijn kamer,
    En zomers zit ik vaak op mijn balkon...