• Iedereen heeft toch wel een plekje waar je ff tot rust kan komen, Waar het even lijkt of je geen zorgen hebt. En de wereld 100 000 kilometers vn je verwijdert is. Waar je gwn ff jezelf kan zijn. x3

Waar is dat bij jullie. ?

Bij mij is dat de wc boven. Daar is zo een dakraam. En daar kan ik uren door staren. Als ik door dat raam kijk is het alsof ik de wereld op een andere manier zie. x3

Wat is jullie eigen plekje ?.

A. ikmisje.

Badkamer. ?

None but ourselves can free our minds.

Mijn kamer.

I live for the applause, you will die for it.

Mijn kamer. Ik heb er een dakraam en een soort van bankvensterbank (zoon hele brede vensterbank met zacht matriaal en kussens weetjewel?
    en ik vind het fijn om daarop the zitten of liggen.

Omg.. Ik droom daar als heel men leven vn vn zo een brede vensterbank. Ik heb zo een kei smalle vnsterbank. x3

A. ikmisje.

Op de vensterbank van mijn kamer, maar dude, dat is wel gevaarlijk ö. Doe altijd mijn deur op slot, anders denkt mijn mam dat ik zelfmoord aan het plegen ben. Nee, ze wordt gewoon pissig als ze mij erop ziet, want mijn raam staat dan zo helemaal open, en dan zit ik zo op de vensterbank buiten, snapje?

Dat deed ik ook altijd, maar nu zit dr een barst door mn hele vensterbank.
    En in me oude huis [toen ik 6 fzo was] deed ik t ook, en dan ging ik aan me gordijn slingeren zoals bij een liaan. Maar een keer was ik te zwaar en toen brak het en viel ik en toen viel de gordijnrails op me rug en dat deed veeel pijn. Maar ik moest die dag me zwemdiploma halen dus dat was kut.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Ooh en me pleke is in me inloopkastXD Ik word vrolijk van kleren en schoenen en tassen en etcetc

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

(...)

Omg.. Ik droom daar als heel men leven vn vn zo een brede vensterbank. Ik heb zo een kei smalle vnsterbank. x3

Haha ^^ Hij zat al in het huis dusja :3

maar je mag hem wel een keertje lenen (A)

I'll miss you my brother.

heb ik niet.

it's cool to know nothing.

(...)

Haha ^^ Hij zat al in het huis dusja :3

maar je mag hem wel een keertje lenen (A)

Oh.. Yeey. x3
    je bent een schat. Hugt haar zowat dood. :')

@ LALALALALA

Ö, ocharme. x3

A. ikmisje.

(...)

Oh.. Yeey. x3
    je bent een schat. Hugt haar zowat dood. :')

^^

Jij ook hoor (: -Hugg-.

I'll miss you my brother.

Ik heb dat ook niet echt.
    Al zit ik op de wc wel altijd rustig. Daarom leer ik er ook vaak. :}

Ik kan ook uren op de plee zitten.
    Maar soms blijf ik de hele dag in mn kamer, behalve als ik honger heb of moet pissen xD

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

bij mijn vriend<3
    & op de wc xD omg jaa idd :P
    & op de bank bij het zwembad..
    daar is het warm en rustig n___n

..Endure the Shadow, is cast on Devotion..

op me kamer, o pde grond liggne en dan kijk ik z' me raam uit =)

don't Worry...Be gay.

Ik kan ook uren op de plee zitten.
    Maar soms blijf ik de hele dag in mn kamer, behalve als ik honger heb of moet pissen xD

ik ben ene keer is slaap gevallen op de wc =,=.

don't Worry...Be gay.

Bij mij is dat een grote treurwilg verderop in mijn straatje. Het is helemaal afgescheiden van de wereld.